Novosti

Putničke agencije su najbolji promotori turizma


Putničke agencije su najbolji promotori turizma i treba ih maksimalno uključiti u njegov razvoj na području Tuzlanskog kantona, istaknuto je jučer na sastanku održanom u Turističkoj zajednici tog kantona.

Ministar za trgovinu, turizam i saobraćaj TK Mirsad Gluhić najavio je da će turističke agencije biti uključene u rad Turističke zajednice i Ministarstva jer su one važan faktor.

“Agencije koje budu dovodile turiste bit će evidentirane u Turističkoj zajednici, a u saradnji s Vladom i Skupštinom TK podići će se zakonski okviri na osnovu kojih će oni dobiti poticaje”, kazao je Gluhić.

Predstavnici turističkih agencija smatraju da cilj može biti postignut samo dobrom saradnjom i zajedničkom prezentacijom turističkih potencijala, posebno na sajmovima te kažu da za turiste treba biti spremna ponuda koja će ih ponovo vratiti u Tuzlu i Tuzlanski kanton.

Predstavnica turističkih agencija Snežana Husarić naglasila je da se znaju vrline grada, ali je kao nedostatke navela nedovoljan broj restorana te zabavnih sadržaja.

“Ako govorimo o mladoj populaciji koja želi potrošiti novac, ali nedostaju manifestacije da bi posjetitelji imali ugodne vikende i nosili lijepe emocije iz ovog grada”, dodala je Husarić.

U Turističkoj zajednici su mišljenja da nema dovoljno agencija koje se bave dovođenjem turista, a svjesni su da je ključ u povezanosti onih koji se bave turizmom i kavlitetne promocije turističkih proizvoda, prije svega smještajni kapaciteti, gastronomija i kulturno-historijsko naslijeđe.

Voditelj Ureda Turističke zajednice TK Miralem Mešković kazao je da postoji opredjeljenje da se zajedničkim snagama sve to uveže i napravi prikladnim i privlačnim te pristupačnim svima i Turističkoj zajednici, aerodromu, tour operaterima, ugostiteljima i hotelijerima.

Uspostava aviolinija s tuzlanskog aerodroma stvara mogućnost povezivanja turističkih zajednica, a preduvjet za to je kvalitetna turistička ponuda.

Direktor Međunarodnog aerodroma Rifet Karasalihović ocijenio je da taj turistički proizvod mora biti kvalitetan i imati sveukupnu saglasnost, a potencijali Tuzle mogli bi biti promovirani u Kopenhagenu, Geteborgu i drugdje.

Krajnje je vrijeme da i lokalne zajednice ozbiljno shvate svoju ulogu i Ministarstvu turizma dostave vizije turističkog razvoja, istaknuto je na sastanku kada je najavljeno da će do kraja godine biti postavljena i “smeđa” signalizacija koja će turistima biti velika olakšica.