Kako koristiti digitalni marketing i društvene mreže za unaprjeđenje poslovanja, bolje povezivanje i interakciju sa kupcima odnosno korisnicima, te efikasniju komunikaciju i promociju organizacije bilo je u fokusu radionice „Digitalni marketing i društveni mediji“, koju je organizirala Privredna komora FBiH u Sarajevu.
Učesnicima radionice predstavljeni su brojni digitalni alati koji mogu značajno doprinijeti realizaciji strateških planova i aktivnosti firmi i institucija. Poseban naglasak stavljen je na savremene trendove i dobre prakse koje osiguravaju efikasnu primjenu digitalnih tehnologija u marketinške svrhe. Kroz praktičan rad, učesnicima su predstavljeni alati kojima se prati učinkovitost aktivnosti digitalnog marketinga i omogućava njihovo buduće unapređenje.
Svi sudionici imali su priliku da sagledaju trenutno stanje primjene digitalnog marketinga u vlastitim organizacijama, te da dobiju praktične savjete o tome kako poboljšati korištenje digitalnih tehnologija radi postizanja željenih rezultata.
Radionicu su vodili Suada Peštek, direktorica Radija Sarajevo i portala radiosarajevo.ba, te prof. dr. Almir Peštek, profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.