Well d.o.o. od maloprodaje sa dva radnika do milionskog prometa

Well d.o.o. od maloprodaje sa dva radnika do milionskog prometa

Firma Well d.o.o. osnovana je prije 14 godina kao maloprodaja specijalizovanom robom, željezurijom, staklom i bojama. Do 2011. uglavnom je imala dvojicu zaposlenih i skroman godišnji promet.

Nakon tog perioda počinje se profilirati intenzivnije kao dobavljač repromaterijala drvnoj industriji, koju je menadžment kompanije prepoznao kao veliki izvozni potencijal. Od tada se godišnje u prosjeku promet povećavao za 20 posto do čak 39 posto, tako da se promet u posljednje tri godine povećao na nekoliko miliona godišnjeg prometa. U ovom period je rastao i broj zaposlenih od dva do sedam u 2017., a u tekućoj godini na osam radnika.

Kompanija iz Živinica nalazi se među 14 posto onih koji zadovoljavaju stroge međunarodne kriterije, a koji su garancija bonitetne pouzdanosti. O dosadašnjim rezultatima, prednostima kompanije, ali i budućim planovima razgovarali smo sa vlasnikom Muhamedom Brčaninovićem.

Koliko ste zadovoljni dosadašnjim poslovanjem?

”U ovoj godini promet je, za isti period, na nivou prošle godine koja je bila najveća u proteklih sedam godina. Planirano je da se stabilizira promet na prošlogodišnjem nivou i izvrši usklađivanje svih kapaciteta – radne snage i infrastrukture sa obimom prometa.”

Šta je to što vas izdvaja u odnosu na konkurenciju?

”Uočili smo da firme iz oblasti proizvodnje namještaja, a naročito izvoznika, imaju problem sa sporošću u potvrdi uzoraka finiša za svoje kupce. Od trenutka ispostavljanja zahtjeva njihovog kupca za određenim finišom do izrade uzorka za potvrdu, u prosjeku je trebalo mjesec, što znatno usporava završnu potvrdu i naruđžbu njihovih kupaca. Uz pomoć naših partnera i ulaganje u stručno usavršavanje zaposlenika iz oblasti koloristike i nijansiranja boja, mi smo taj period sveli na jedan do pet dana, uz potvrdu direktno u pogonu proizvođača namještaja, a zatim i odmah izradu hitnih količina za isporuku našim kupcima, ako bismo odmah ušli u realizaciju uspješno ugovorenih poslova. To nam je omogućilo dosta novih klijenata putem preporuka, a kod mnogih smo proširili usluge i na ostale segmente naše ponude kao što su snabdijevanje lakovima i bojama, okova, brusila i sl.”

Koji su najčešći problemi s kojima se susrećete u poslovanju?

”Instantno plaćanje carinskih dadžbina i uvoznog PDV-a, a sporija naplata potraživanja od naših kupaca. Kod investicija u infrastrukturu spore i komplikovane procedure, dokumenatacija i  ponavljanja jedne te iste dokumentacije na više mjesta.”

Možete li izdvojiti projekt na koji ste posebno ponosni?

”Upravo ove godine završavamo investiciju u poslovni objekat površine cca 800 m2. U njemu ćemo konačno imati na jednom mjestu sve što je potrebno za bolji rad – od maloprodaje, magacina, miksaone i ulazne i izlazne kontrole kvaliteta proizvoda.”

Kakvi su vam planovi u skorijoj budućnosti?

”Porast firme traži i novu organizaciju i ulaganje u nematerijalne vrijednosti firme. Zato ćemo ići dalje na stručno usavršavanje iz oblasti koloristike, rad na usklađivanu sa ekološkim i energetskim zahtjevima budućeg vremena, uvođenje ISO standarda… Dalje ćemo investirati i u opremu i mjernu tehniku za boje kako bismo doprinijeli povećanju kvaliteta površinske obrade i dekoracije naših kupaca/proizvođača namještaja i time njihovu konkurentnost na zahtjevnom ino tržištu. Širenje distribucije na kompatibilne segmente, kao što je oprema za lakiranje, inovativne repromaterijale”.

(Razgovarao: Alen MEHANOVIĆ)

Najnoviji tekstovi

Komentari (3)

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

  1. Like

    Like!! I blog quite often and I genuinely thank you for your information. The article has truly peaked my interest.

    Reply

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.