Investicije

Japan ima plan za privlačenje investitora: Najveće interesovanje za turističku ponudu BiH


Predstavnik FIPA-e u Japanu Shigehiko Nishihama je, u posjeti Agenciji u BiH, informisao rukovodstvo o aktivnosti koje provodi sa ciljem promocije BiH kao investicione i turističke destinacije za japanske investitore i turiste, a koji obuhvataju aktivnosti na izvozu bh. vina u Japan, te na održavanju kontakata sa japanskim privrednicima koji su po prvi put posjetili BiH prošle godine.

Turističe agencije iz Japana su zaintresovane da turističke ponude koje nude svojim klijentima, pored Sarajeva i Mostara, obogate posjetama Trebinju, Višegradu, Jajcu i Jablanici. Kako je potvrdio Nishihama, 6.000 turista iz Japana posjeti BiH godišnje, od čega 5.000 dolazi organizirano preko putničkih agencija, dok 1.000 turista dolazi individualno.

Nishihama je na nedavno održanom najvećem japanskom sajmu turizma „Tourism EXPO“ u Tokiju, koji je održan od 21. do 24. septembra, predstavio Bosnu i Hercegovinu kao turističku destinaciju, gdje je održao veliki broj prezentacija pred značajnim brojem posjetilaca i turističkih predstavnika iz Japana.

U okviru posjete BiH, u pratnji predstavnika FIPA-e, Nishihama će posjetiti nosioce investicionih projekata u Bosanskom Brodu i Prijedoru, kao i nove investicione lokacije, s obzirom da postoji interes japanskih investitora za ulaganjem u ovom dijelu BiH. Također će posjetiti Višegrad, Jablanicu i Jajce radi pripreme promotivnih aktivnosti.

Ističemo da je zahvaljujući naporima i radu Nishihama započeo izvoz bh. vina u Japan, što predstavlja značajan iskorak u izvozu bh. proizvoda na veoma zahtjevno japansko tržište, saopšteno je iz FIPA-e.

Po povratku u Japan, posjetit će japanske firme koje su bile u posjeti BiH u 2016. radi razgovora o mogućnostima investiranja, kako bi se upoznao sa planovima vezanim za njihova ulaganja u BiH.