” Modna marka „Lorena“ će biti simbol proizvoda koji će biti nešto durgačiji od proizvoda koji se svakodnevno mogu pronaći na našem tržištu. Ova modna marka je nastala iz želje da se stvaraju kreativni proizvodi koji će svim kupcima donositi radost. Inače Lorena je ime djevojčice sa posebnim potrebama čija majka radi u šivaonici” – istakao je Božidar Mihajlović, direktor HO „ADRA“.
Ideja se javila tokom obuke ove kompanije u saradnji sa TC „Bingo“ koju su organizovali za nezaposlene žene u Doboju. Obuka je bila namijenjena ekonomskom osnaživanju žena kojima su poplave 2014. godine nanijele velike materijlna gubitke. Cilj je bio da polaznice nakon obuke mogu samostalno nastaviti sa radom ili lakše doći do zaposlenja.
U skladu sa tim, ova kompanija nastavlja dalji rad sa polaznicama i nudi kvalitetne proizvode koji će biti dostupni ne samo u Doboju već i na području cijele Bosne i Hercegovine.
„ADRA“ je u decembru prošle godine pokrenula istu obuku koja je bila namijenjena ženama sa invaliditetom. Nakon obuke grupa polaznica je nastavila sa radom baveći se, primarno, redizajnom odjeće. Od neupotrebljive odjeće stvaraju se novi, unikatni proizvodi koji dobijaju novu vrijednost. Prihodi od prodaje je usmjeravaju za pomoć ženama zaposlenim u šivaonici. U proteklom periodu razvijena je cijela linija proizvoda od kojih su najistaknutije ženske torbe i cekeri te platneni ruksaci za sportsku opremu. Svi proizvodi se mogu naručiti putem fejsbuk stranice „DIVE“ redizajn odjeće ili kupiti lično u prostorijama šivaonice u Banjaluci.