Trgovina

Pet trendova koji će promijeniti način kupovine u 2018. godini


Izvršni direktor poslovne platforme Shopify, Harley Finkelstein, analizirao je za Forbes kako će se kupovina zapravo promijeniti u 2018. godini, prenose Poslovne novine.

„Svi mi praktično danas u svojim džepovima nosimo superkompjutere i imamo trenutačni uvid u brojne kataloge kada želimo nešto kupiti“, istakao je Finkelstein te dodao da više nema potrebe ići u klasični “hodajući“ šoping u potrazi za jednim proizvodom.

Finkelstein je naveo pet trendova koji bi mogli imati presudnu ulogu u promjeni načina kupovine u ovoj godini.

1. Iskustveni šoping

Prodavači će i dalje pokušavati da animiraju kupce ponudom različitih sadržaja pored artikala. Primjerice kompanija Victoria’s Secret je putem mobilne aplikacije nudila igre i nagrade, osim standardnih popusta i promocija.

2. Personalizacija na većem nivou

Jedan od najboljih načina da neko kupi vaš proizvod jeste da ga napravite isključivo za određenu osobu. Dok je nekada ranije tako nešto bilo skoro neizvodivo, današnja količina podataka o kupcima otvara nove mogućnosti. Pogotovo se to odnosi na odjevne predmete budući da kompanije u SAD-u ciljano, na kućnim adresama, prodaju određene artikle po mjeri kupaca.

3. Proširena stvarnost i vještačka inteligencija

Kompanije kao što su IKEA nude aplikacije koje omogućavaju kupcima da u prostoru svog stana vide kako će izgledati određeni novi predmet ili namještaj. I to je samo početak. Kompanije će uskoro nuditi aplikacije koje omogućavaju da jednostavnim dizanjem telefona prema ogledalu svaka osoba može vidjeti kako joj stoji određeni komad odjeće.

4. Kupovina putem mobitela

U protekloj godini zabilježen je veliki porast šopinga putem mobitela, a budućnost će definitivno donijeti nove rekorde.

5. Kupovina putem društvenih mreža

Donedavno je ova vrsta šopinga bila dosta neefikasna, ali Facebook, Instagram i Pinterest mnogo su uložili u proteklim mjesecima kako bi omogućili svojim korisnicima da kupuju bez da napuštaju svoje domove.

Na kraju svoje analize Finkelstein je zaključio da se jedan trend ne nalazi na listi, ali da je taj možda i najvažniji.

„Taj trend je promjena. Stvari se mijenjaju zahvaljujući tehnologiji. Kupovina danas evoluira na načine koje nismo mogli predvidjeti prije nekoliko godina“, istakao je Finkelstein.