Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaTržišta i finansijeNovi prodajni rekordi za Renault Grupu u 2017. godini

Novi prodajni rekordi za Renault Grupu u 2017. godini

AUTOR:Poslovne novine
18.01.2018
Novi prodajni rekordi za Renault Grupu u 2017. godini
Petu godinu zaredom Renault Grupa poboljšava prodajne rezultate, a sa 3,76 miliona prodatih jedinica u 2017. Grupa je povećala prodaju za 8,5 %, globalno, u poređenju s prethodnom godinom.Globalno tržište zabilježilo je rast od 2,3%, dok je Renault Grupa na svjetskom nivou u segmetima putničkih i lakih komercijalnih vozila napredovala za čak 8,5 % u poređenju s 2016., a u pitanju je prodaja od 3.761.634 vozila.Renault je isporučio 2,67 miliona vozila, dok je i Dacia zabilježila dobar rezultat s isporukom od 655.235 vozila. Segment lakih komercijalnih vozila također je napredovao za 4,1 %, te postavio novi prodajni rekord sa 462.859 registracija.Na europskom tržištu, koje je raslo za 3,3 %, Grupa je napredovala za čak 10,8 % isporučivši 1,91 milion vozila. Renault je drugi najprodavaniji brand u Europi s tržišnim udjelom od 8,2 % čemu je doprinijela mlada gama Mégana i njegovih derivata, te lansiranje modela Koleos u junu mjesecu. Clio je zadržao poziciju drugog najprodavanijeg automobila u klasi, dok je Captur neprikosnoveno vladao na čelu urbanih crossover modela.Osim toga, Renault, kao najprodavanija francuska marka općenito, zadržao je 23,8 tržišnog učešća kod električara ponovo kao lider tržišta koje je u velikom usponu. Model ZOE je bio najprodavaniji električni model u Europi lani s porastom prodaje od 44%.Dacia je postavila novi europski rekord sa 463.712 isporuka, što je porast od čak 11,7 %. Rekordnim brojkama kod Dacije na Starom kontinentu najviše je doprinijela prodaja podmlađenog Sandera faza 2, koji se pojavio krajem 2016.Renault Grupa očekuje da će i ove godine nastaviti s rastom prodaje i internacionalizacije, saopćeno je.