Tržišta i finansije

Novi prodajni rekordi za Renault Grupu u 2017. godini


Petu godinu zaredom Renault Grupa poboljšava prodajne rezultate, a sa 3,76 miliona prodatih jedinica u 2017. Grupa je povećala prodaju za 8,5 %, globalno, u poređenju s prethodnom godinom.

Globalno tržište zabilježilo je rast od 2,3%, dok je Renault Grupa na svjetskom nivou u segmetima putničkih i lakih komercijalnih vozila napredovala za čak 8,5 % u poređenju s 2016., a u pitanju je prodaja od 3.761.634 vozila.

Renault je isporučio 2,67 miliona vozila, dok je i Dacia zabilježila dobar rezultat s isporukom od 655.235 vozila. Segment lakih komercijalnih vozila također je napredovao za 4,1 %, te postavio novi prodajni rekord sa 462.859 registracija.

Na europskom tržištu, koje je raslo za 3,3 %, Grupa je napredovala za čak 10,8 % isporučivši 1,91 milion vozila. Renault je drugi najprodavaniji brand u Europi s tržišnim udjelom od 8,2 % čemu je doprinijela mlada gama Mégana i njegovih derivata, te lansiranje modela Koleos u junu mjesecu. Clio je zadržao poziciju drugog najprodavanijeg automobila u klasi, dok je Captur neprikosnoveno vladao na čelu urbanih crossover modela.

Osim toga, Renault, kao najprodavanija francuska marka općenito, zadržao je 23,8 tržišnog učešća kod električara ponovo kao lider tržišta koje je u velikom usponu. Model ZOE je bio najprodavaniji električni model u Europi lani s porastom prodaje od 44%.

Dacia je postavila novi europski rekord sa 463.712 isporuka, što je porast od čak 11,7 %. Rekordnim brojkama kod Dacije na Starom kontinentu najviše je doprinijela prodaja podmlađenog Sandera faza 2, koji se pojavio krajem 2016.

Renault Grupa očekuje da će i ove godine nastaviti s rastom prodaje i internacionalizacije, saopćeno je.