Kompanija Franck do sada investirala 6 miliona KM u proizvodne kapacitete u BiH

Kompanija Franck do sada investirala 6 miliona KM u proizvodne kapacitete u BiH

Kompanija Franck je započela poslovanje prije 125 godina. Proizvodi Francka su dugo godina zastupljeni na tržištu BiH i čine sastavni dio domaćinstva bh. potrošača koji su već davno prepoznali Franck kvalitetu proizvoda. „Možemo reći da je naš najvažniji zadatak da ukazano povjerenje potrošača svakodnevno opravdamo,“ naglasio je, između ostalog, u intervjuu za Poslovne novine, Edin Škaljić, direktor kompanije Franck BiH.

Recite nam nešto više o Franck tvornici u Bosni i Hercegovini?

”Zbog iznimne potražnje na tržištu Bosne i Hercegovine jednog od vodećih Franckovih brendova Jubilarne mljevene kafe, stvorila se potreba za investicionim ulaganjem. Tako početkom 2008. godine Franck pokreće proizvodni pogon za preradu i proizvodnju kafe u Grudama, dok je sjedište kompanije u Sarajevu. Navedena investicija spada u greenfield projekte i do sada je uloženo preko 6 miliona KM u proizvodne kapacitete. Proizvodni pogon opremljen je prema najvišim standardima struke, gdje se svakodnevno vrši kontrola kvalitete svakog pojedinačnog pakovanja. Za kompletan proizvodni proces zaduženo je 30 zaposlenih u tvornici.

Ovom investicijom Franck Jubilarna kafa potvrdila je i svoj karakter domaćeg bosanskohercegovačkog branda prepoznatljivog kvaliteta u cijelom regionu, koji smo uspjeli plasirati i na tržišta Makedonije i Kosova. Dakle, naši proizvodni kapaciteti u Bosni i Hercegovini su i izvozno orijentirani. Želim napomenuti da kroz investiciju u proizvodnju investiramo u cjelokupno društvo ne samo kroz otvaranje novih radnih mjesta već i kroz kulturu razmjene znanja na principu unaprjeđenja proizvodnih procesa.

Istinski ljubitelji kafe dobro znaju i cijene Franck kvalitetu. Kafa s potpisom Francka lako se prepoznaje po jedinstvenom mirisu i bogatoj aromi, što je moguće postići jedino s probranim zrnima kafe vrhunske kvalitete koja se koristi u Franckovim proizvodnim pogonima u BiH.

Važno je napomenuti da uz našeg partnera kompaniju Frank trgovina d.o.o., na čelu s gospodinom Mladenom Alpezom, distributivno pokrivamo cijelo bh. tržište i ostvarujemo odlične rezultate.”

Edin Škaljić, direktor kompanije Franck BiH

Koji je vaš asortiman proizvoda koji plasirate na bh. tržište?  

”Jubilarna mljevena kafa vodeći je Franckov brend na našem tržištu, prepoznatljivog kvaliteta u cijelom regionu. Mnoge generacije dobro su upoznate s Jubilarnom kafom koja je s pravom dobila nadimak „kraljica među kafama“, zahvaljujući mješavini najboljih vrsta sirovih kafa arabice i robuste te punom čokoladnom okusu i neodoljivom mirisu.

Franck je domaća kompanija koja u punom kapacitetu zadovoljava potrebe potrošača u Bosni i Hercegovini. Tako je 2015., posebno za bh. tržište, kompanija lansirala novu mljevenu kafu Franck Classic, tursku kafu čiji je recept napravljen prema željama i preferencijama bosanskohercegovačkih potrošača. Riječ je o kafi iznimno aromatičnog okusa, koja se proizvodi u Franckovim pogonima u Grudama. Franck Classic mljevena kafa drugačijeg je senzorskog profila, okusa i mirisa od prepoznatljive Jubilarne kafe, prvenstveno zbog svoje nježne, mekane i svilenkaste teksture i neodoljive aromatičnosti.

Uz bogat asortiman mljevene kafe, tu je i velika paleta različitih Franck čajeva, a s espressom i čajem smo zastupljeni i u HoReCa kanalu gdje nudimo Franck espresso Classic, Bonus te premium brendove Superiore i Stretto, a novost je i Franck 125 YEARS EDITION, vrhunske kvalitete koji smo lansirali u povodu naše ovogodišnje 125. obljetnice poslovanja. Našim partnerima u HoReCi važne su sve prednosti koje nudimo, a to su vrhunska kvaliteta i širina ponude toplih napitaka, tako da od nas mogu dobiti sve u jednom, uz jaku podršku kroz brzinu naše usluge i dostupnost servisera. Tu je i važnost edukacije ugostiteljskih radnika koji prolaze obuku naših profesionalnih barista.”

Dobitnici ste priznanja Bonitetna zvijezda za 2017. godinu. Koje su to vrijednosti kompanije koje biste izdvojili kao ključne i zašto vas druge kompanije mogu smatrati pouzdanim partnerom, klijentom, dobavljačem…?

”125 godina tradicije kompanije Franck, koju ove godine obilježavamo, je samo jedan od ključnih elementa izvrsnosti naših proizvoda. Izuzetno smo ponosni na cjelokupni proces poslovanja, a potvrda tome su mnogobrojne nagrade i certifikati koje posjedujemo. Za izvrsnost svojih proizvoda kompanija je nagrađena mnogobrojnim nagradama i certifikatima kvaliteta. Posebno izdvajamo certifikat kvalitete ISO 22000 i HACCP. Ponosni smo na naše proizvode i upravljanje kompanijom, a potvrda su zadovoljni potrošači.

Kontinuirano ulaganje u inovacije i znanje rezultirale su liderskom pozicijom na tržištu u segmentu kafa i čajeva. Franck d.d. posluje na tržištima Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije, Makedonije,  Albanije i Kosova. Želimo biti blizu svojih potrošača i razumijevanjem njihovih potreba kontinuirano stvaramo novu vrijednost za svakog od njih. Franck proizvodi vrhunske kvalitete, uz naše zaposlenike, predstavljaju temelj našeg budućeg rasta i razvoja. Tim vrijednostima možemo zahvaliti i na još jednom prestižnom priznanju kakvo je Bonitetna zvijezda za 2016. godinu, na što smo posebno ponosni.”

Franck proizvodi su poznati po vrhunskoj kvaliteti. U čemu je tajna?

”Tajna vrhunske kvalitete naših proizvoda jednim dijelom se krije u kontinuiranom ulaganju i investiranju u znanje zaposlenika, proizvodnju i vrhunske sirovine. Slobodno možemo reći da smo kompanija koja, prvenstveno, prepoznaje potrebe potrošača i u prvi plan stavlja zadovoljenje njihovih potreba. Kontinuirano istražujemo, osluškujemo i inoviramo. Vjerujemo da su to smjernice koje nas vode u izvjesnu budućnost, širenje proizvodnih pogona, lansiranje novih i zanimljivih proizvoda na bh. tržištu i zapošljavanje novih ljudi. Kada govorimo o standardizaciji proizvodnje, nagrade i certifikati koje posjedujemo potvrda su naše opredijeljenosti ka izvrsnosti svih naših proizvoda. Posebno smo ponosni na našu vakuumiranu Jubilarnu kafu, posebno vakuumirano pakovanje specifičnog oblika cigle koji na jedinstven i siguran način čuva izvornu aromu i okus kafe. Mi smo se odlučili upravo za ovaj oblik pakovanja kafe, jer dokazano najbolje čuva njenu aromu, svježinu i okus, dok istovremeno štedi novac i garantira sigurnost izbora.”

Kolika je važnost tržišta Bosne i Hercegovine za kompaniju Franck?

”Tržište BiH je od iznimne važnosti za kompaniju Franck d.d. Poslije tržišta Hrvatske, Bosna i Hercegovina se smatra najvažnijim tržištem za Franck proizvode. Proizvodi Francka d.d. Zagreb su dugo godina zastupljeni u BiH i čine sastavni dio domaćinstva bh. potrošača.  Potrošač je već davno prepoznao Franck kvalitetu proizvoda i možemo reći da je naš najvažniji zadatak da ukazano povjerenje potrošača svakodnevno opravdamo.  

Naša odlučnost da ulažemo u tržište Bosne i Hercegovine je potvrda jasne vizije budućnosti i razvoja ukupnog bosanskohercegovačkog tržišta i ujedno našeg opredjeljenja da otvaranjem novih radnih mjesta doprinesemo poboljšanju ukupne socioekonomske situacije u Bosni i Hercegovini.

Ovo tržište ima budućnost, a potrošači u Bosni i Hercegovini cijene i zaslužuju vrhunske proizvode.”

 

Oznake:

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.