IT i Tehnologija

Bečki hoteli dobijaju digitalne portire


Pored „Self-Check-in“ sistema na aerodromima nedavno su bečki hoteli napravili mjesto i za pametne robote koji odgovaraju gostima na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.

„U koje vrijeme je doručak?“, „Do kada se mora napustiti soba?“

Ova i slična pitanja gosti mogu izgovoriti i ubrzo dobiti odgovore. Hotel „Zeitgeist“ kod bečke glavne željezničke stanice već ima u upotrebi digitalnog portira po imenu „Gustaffo“.

Hotel testira virtuelnog asistenta kao dodatnu ponudu od decembra 2017. godine. „Gustaffo“ nudi gostima sve informacije u vezi sa hotelom, a postavljena pitanja može i da analizira. Tako vlasnici hotela mogu saznati šta gosti najčešće pitaju. Iza svega stoji digitalni sistem „Alexa“.

Bečko startup preduzeće „Gustaffo“ prenosi digitalne hotelske usluge na pametne telefone. Radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija. „Gustaffo“ nudi informacije o hotelu na različitim jezicima. Putem internet stranice može se pozvati i sobna posluga, naručiti taksi ili rezervisati restoran.

Ukupno 38 hotela u Evropi ima digitalnog portira. U Beču za sada dva hotela nude takvu uslugu: Hotel „Zeitgeist“ i „ARCOTEL Donauzentrum“. Hotelijeri smatraju da će ova novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi ali da nikako neće zamijeniti zaposlene. Mnogi gosti žele da im se neko obrati, dok drugi vole da sve obave sami putem interneta, izvještava Eurocomm-PR Sarajevo.