Lifestyle

Dvije ključne stvari potrebne za uspjeh malog preduzeća


Direktor kompanije UPS Store Tim Davis u autorskom tekstu za Inc.com podijelio je svoja iskustva o poslovanju malih preduzeća, budući da je ova komanija zapravo sastavljena od 4.700 zasebnih i nezavisnih lokacija za prodaju, prenose Poslovne novine.

„Prema mom iskustvu većina ljudi danas smatra da samo trebaš biti pametan da bi tvoj biznis uspio. To može pomoći. Dakle mozak je važan. Ali postoje dva druga organa naših tijela koja su mnogo važnija i najbolji su indikator da li ćete uspjeli ili nećete: to su stomak i uši“, naveo je Davis.

On je pojasnio da bez „vatre u stomaku“ poduzetnik jednostavno nema dovoljno entuzijazma. Bez strasti i motivacije, ističe Davis, dugoročno nema uspjeha.

„Poduzetništvo se danas oslanja na odlučnost i žar. To najviše primjećuju vaši poslovni partneri i kupci. Svjedočio sam uspjehu kompanija koje je nosila ‘vatra u stomaku’ i dugo nakon što su zakazali brojni segmenti poslovanja kompanije“, naglasio je Davis te dodao:

„Spomenuo sam i uši. To je zato što nećete moći iznijeti poslovne prijedloge ako ne znate slušati. Također, potrošači vam mogu reći mnogo toga što trebate znati. Naravno da ćete nekada i vi započinajti dijalog, ali ako slušate druge dobit ćete one najdragocjenije informacije. Na osnovu tih informacija vaša će kompanija rasti“.

On je istakao da se pojedina prodajna mjesta UPS-a svakodnevno suočavaju sa scenarijima koje nisu očekivali.

„Znam da danas ljudi u malim preduzećima moraju istovremeno razvijati sposobnosti i u menadžmentu, marketingu, računovodstvu, informacionim tehnologijama itd. Ali vidio sam bezbroj ljudi koji su prevazišli te izazove. Ono što mi pruža posebno zadovoljstvo jeste što uspijevam pomoći takvim ljudima da se izbore sa stalnim promjenama i novim zahtjevima u poslu“, zaključio je Davis.