Tema u fokusu

NEX Studio: Cilj za 2018. godinu je osvajanje tržišta Sjeverne Amerike i Kanade


O realizovanim planovima u prethodnoj i ciljevima za tekuću godinu razgovarali smo s Nedimom Zgodićem, menadžerom kompanije Nex Studio.

“U  2017. godini naš projekt ‘Kako ja vozim?’ pronašao je ciljnu grupu, prepoznat je na tržištu, te podržan od naših poslovnih partnera i klijenata. Cilj za tekuću godinu je da se proširimo na tržište Sjeverne Amerike i Kanade kako bismo zadovoljili našu želju za proširenjem tržišta i novih izazova. Također potpisali smo ekskluzivni ugovor za Bosnu i Hercegovinu s PANDORA ultimativnim alarmnim sistemima zaštite vozila koji je početkom godine krenuo s prodajom na našem tržištu”, izjavio je za Poslovne novine Zgodić.

Nex Studio postoji od 2003. godine i bonitetno je pouzdana kompanija koju čini tim mladih, odgovornih i ambicioznih stručnjaka iz oblasti informatike, marketinga i odnosa s javnošću koji su spremni udovoljiti najrazličitijim zahtjevima klijenata. Ovaj tim je specijaliziran za izradu i dizajn web stranica, dizajn kataloga, brošura, multimedije, cd digitalnih kartica, izradu poslovnih aplikacija. NEX Studio d.o.o. jedan je od vodećih pružaoca usluga zaštite vozila i GPS satelitskog praćenje vozila.

Na nedavno održanoj poslovnoj konferenciji Pouzdanost 2017 dobitnik su Certifikata i zvijezde bonitetne pouzdanosti. Prema riječima Zgodića priznanje s kojim su nagrađeni samo je potvrda misije i vizije kolektiva, žrtvovanja i zalaganja, te profesionalnog odnosa.

“Početak 2018. godine krenuo je punom brzinom, kako smo i predvidjeli u planovima za ovu poslovnu godinu. Tržište i klijenti krenuli su s prvim radnim danima mnogo jačim tempom. Jasno definiranim planovima i ciljevima ispunili smo dogovoreno za prethodnu godinu”, naglasio je Zgodić.