Originalna poslovna ideja prometnula je nedavno osnovane američke kompanije u privredne gigante sa velikim rastom prihoda i broja zaposlenih. Neke od ovih kompanija brzi rast i milionske profite ostvarile su zahvaljujući sportskim dešavanjima, druge pak prodajom sladoleda, a treće ni manje ni više nego otvaranjem klubova za pilates.
Na prvi pogled zvuči jednostavno, ali menadžeri ovih kompanija najbolje znaju kakvi su bili njihovi skromni počeci, te kako su kreativnošću i upornošću dospjeli na sam vrh liste najbrže rastućih kompanija SAD-a, koju na godišnjoj razini sastavlja medijska platforma Inc.com.
Poslovne novine u nastavku donose neka od iskustava ovih brzorastućih kompanija na njihovom putu ka uspjehu.
Na prvom mjestu američke liste brzorastućih kompanija nalazi se Skillz, platforma i aplikacija za mobitele koja omogućava prenos turnira za video igre te interakciju korisnika i navijača tokom live prenosa sportskih događaja. Bilježe trogodišnji rast od čak 50.000 posto, a nakon četiri godine postojanja već su dosegli brojku od 111 zaposlenih i godišnji prihod od 54,2 miliona dolara.
Drugo mjesto zauzima EnviroSolar Power, kompanija koja bilježi veliki uspjeh na polju solarne energije. Zahvaljujući instaliranju solarnih panela na raznim objektima godišnje prihoduju preko 37 miliona dolara.
Brad Griffith je odlučio osnovati kompaniju Gametime onog trenutka kada je propustio pola sata jednog od mečeva njegove najdrže ekipe, San Francisco Giantsa. Griffith je zapravo pola sata pokušavao ubijediti vlasnika jednog bara da mu isprinta karte koje je ranije rezervisao. Stoga je odlučio napraviti aplikaciju za prodaju karata putem mobitela. Ova treća najbrže rastuća kompanija u SAD-u danas ima korisnike u 53 savezne države u SAD-u i Kanadi.
Club Pilates je čevrta kompanija na ovoj listi koja godišnje prihoduje preko 26 miliona dolara zahvaljujući stalnom širenju poslovanja i otvaranju novih objekata. Trenutno u SAD-u imaju 550 lokacija. Ističu da im je primarni cilj učiniti pilates pristupačnim, pogotovo sa finansijskog aspekta, osobama svih dobi.
Halo Top Creamery je peta najbrže rastuća američka kompanija koja svoj uspjeh bazira na prodaji niskokaloričnog i visokoproteinskog sladoleda. Osnovani su 2012. godina, a već u 2016. godini ostvarili su prihod od 49 miliona dolara.