Lifestyle

Zašto je kompanija produktivnija kada uposlenici rade izvan kancelarija?


Savremene informacione tehnologije omogućavaju uposlenicima iz pojedinih djelatnosti da rade od kuće ili sa drugih lokacija izvan objekta kompanije. Kako navodi Inc.com ovaj trend uzima maha u svijetu, a prednosti su višestruke, prenose Poslovne novine.

Direktor američke kompanije “Aha!” Brian de Haaff ističe da je nova studija o efektivnosti rada uposlenika pokazala da su one kompanije koje dozvoljavaju uposlenicima da rade izvan kancelarija produktivnije, jer njihovi uposlenici mogu ponuditi više u odnosu na one koji su konstantno vezani za iste prostorije.

Istraživanje je pokazalo da se uposlenici zapravo ne mogu kontinuirano koncentrisati za istim stolom.

„Kompanije danas ulažu mnogo da uvedu zanimljive sadržaje na poslu, kao što je recimo stoni tenis, kako bi radnicima omogućili da predahnu od posla. Sve je više sličnih sadržaja, pogotovo u tehnološkim kompanijama. Ali mislim da tako nešto donosi više štete nego koristi jednoj firmi. Ako poslodavci žele da učine nešto za svoje uposlenike, a da od tog kompanija ima i koristi, omogućit će im da rade od kuće ili sa drugih lokacija. Nije bitno sa kojeg mjesta neko završava svoje zadatke, nego kako i kada ih završava“, istakao je de Haaff.

On je nabrojao tri razloga zašto uposlenici koji rade izvan kancelarija postižu više od onih koji su vezani za prostorije kompanije.

1. Produktivnost

Sa većom autonomijom u radu i bez ometanja od strane drugih kolega, uposlenici koji rade od kuće ili sa drugih lokacija jednostavno su produktivniji. Istraživanje je pokazalo da je 65 posto ispitanika u SAD-u postiglo više tokom radnog vremena izvan kancelarije. Takve osobe imaju svoj mir, fokusirane su na na koristan rad i sretne su dok rade.

2. Timski rad

Iako su udaljeni od svojih kolega, uposlenici koji rade sa drugih lokacija su i dalje timski igrači. To je i zato što udaljenost zahtijeva više komunikacije, a savremenim video i drugim chatovima omogućeno je mnogo toga za bolju saradnju unutar tima.

3. Prisutnost

Iako na prvi pogled izgleda da su uposlenici koji su vezani za kancelariju prisutniji na poslu od onih koji rade od kuće, to ne mora nužno biti tačno. Tokom radnog vremena uposlenici vezani za kancelariju često odlaze na pauze ili napuštaju radno mjesto da obave neke privatne poslove. Ukoliko boluju od gripe mogu to prenijeti drugim radnicima. S druge strane, oni uposlenici koji rade od kuće mogu bolje organizovati svoj dan, jer nisu vezani za striktno radno vrijeme.