Turizam i ekologija

Beč: Turistička strategija u saradnji sa aviokompanijom


Bečka turistička zajednica “WienTourismus” ove godine za marketinške aktivnosti na raspolaganju ima budžet od 15,3 miliona eura, što je za pola miliona eura više u odnosu na 2017. godinu. Protekla godina okončana je uz dva rekorda. Ostvareno je 15,5 miliona noćenja i time oboren rekord iz 2016. godine za plus 3,7 posto. Istovremeno je Beč po prvi put posjetilo više od sedam miliona gostiju.

Budžet za marketing bit će uložen u aktivnosti u 20 zemalja čiji su turisti 2017. godine u Beču ostvarili više od 80 odsto noćenja. Na 15 ovih tržišta budžet će biti pojačan nastavkom intenzivne saradnje s aviokompanijom Austrian Airlines koja sa 56 posto natproporcionalno učestvuje u zajedničkom budžetu.

Austrian Airlines u maju ove godine ponovo uspostavlja direktnu vezu sa Tokijom, a od oktobra i Cape Townom. Predviđa se da će zahvaljujući ovim dvjema linijama u Beč stići 40.000 putnika i poslovnih ljudi tokom ljetne sezone.

Ukupno 17 od 20 direktnih letova koji su predviđeni “Turističkom strategijom Grada Beča 2020” već je uspostavljeno. Pored 14 aktivnih od 29. marta startaju direktni letovi za Bilbao i Gdanjsk, te od 14. juna Valensija. Iz Turističe zajednice navode da je uspostavljanje linije Austriana za Los Angeles i time prve direktne veze Beča i američke zapadne obale bio najvažniji novitet, saopšteno je iz Eurocomma Sarajevo.