Novosti

U Vanjskotrgovinskoj komori BiH održana radionica digitalnog marketinga


Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine je u saradnji sa kompanijom Lilium iz Sarajeva, po treći put organizirala edukaciju na temu efikasnog korištenja digitalnog marketinga u poslovanju. Kroz radionicu koja se 05. februara održala u prostorijama VTK BiH, Google certificirani predavači iz kompanije Lilium su pokazali kako pravilno koristiti Google. U četvrtak 8.februara održat će se druga radionica na temu korištenje Facebooka, Instagrama i drugih društvenih mreža u svrhu oglašavanja i promocije. Pored savjeta o kreativi, sadržaju i plasiranju kampanje, predavači su objasnili i važnost praćenja, mjerenja i optimiziranja kampanja, što je neophodno za uspješne online promocije i povrat ulaganja u digitalni marketing.

Radionica je bila namijenjena menadžerima i zaposlenima u prodaji i marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, rukovodiocima preduzeća iz javnog i privatnog sektora, te svima koji su željeli poboljšati prodajne i marketinške vještine i znanja iz ove oblasti.

Digitalni marketing je postao integrirani dio marketinških komunikacija koji se odvija na digitalnim platformama. U Bosni i Hercegovini Facebook koristi 1,5 miliona ljudi, jednako koliko koristi i Google. Prednost oglašavanja na internetu se ogleda u bržem i lakšem dolasku do novih kupaca, preciznom targetiranju, mjerljivosti postignutih rezultata i lakšem komuniciranju, što jednu kompaniju stavlja ispred konkurencije i omogućava joj da bude u korak s trendovima.

Kompanija Lilium postoji već dvije godine i za taj relativno kratak period uspjela je ostvariti saradnju sa najvećim kompanijama u BiH među kojima su DM, Porsche BH, Mercedes, Posao.ba, ASA Osiguranje, OLX, Astra i Borovo, te mnoge druge. Lilium je bosanskohercegovačka firma koja ima Google Partner status, što znači da u pogledu kreiranja kampanja ispunjava sve Googleove uslove i preporuke. VTK BiH i kompanija Lilium će zasigurno nastaviti saradnju na polju educiranja učesnika na ovu temu. Interakcija sa učesnicima pokazala je da ima mjesta za dalju edukaciju i širenje oblasti o kojima će se govoriti. Generalna zainteresovanost za ovaj vid marketinga je u konstantnom porastu u svim sektorima, a to pokazuje i činjenica da su radionici prisustvovali učesnici iz industrija prehrane, proizvodnje namještaja, automobila, IT-a i drugih, saopšteno je iz Liliuma.