Na 40. međunarodnom sajmu turizma, koji se održava od 22. do 25. februara u Beogradu, svoju turističku ponudu, kulturu, običaje, vina, specijalitete i ostale proizvode koji privlače turiste, predstavlja blizu 1200 izlagača iz 56 zemalja, a među njima je i Bosna i Hercegovina.
Na ovogodišnjem sajmu BiH je predstavljena na zajedničkom štandu, koji uz turističke zajednice iz BiH, okuplja i nekoliko reprezentativnih turističkih agencija iz BiH.
Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ), zajedno je s turističkim agencijama iz Hercegovine, predstavila je kreativni turistički brand “Hercegovina”.
U moderno dizajniranom paviljonu Turističke zajednice HNŽ-a na megaposterima predstavljeni su najinteresantnije destinacije Hercegovine i turistički proizvodi. Na štandu su se okupili i poznati Mostarce sa svih strana svijeta i njihove prijatelje, koji su taj način doprinijeli popularizaciji turističke ponude Hercegovine, priopćeno je iz Turističke zajednice HNŽ-a.