PočetnaVijestiSajam "Interio" prilika za promociju domaćih proizvođača

Sajam "Interio" prilika za promociju domaćih proizvođača

AUTOR:Poslovne novine
07.03.2018
Sajam "Interio" prilika za promociju domaćih proizvođača
Sajam “Interio”, 35. međunarodni sajam namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja, te prateće industrije bit će otvoren u sarajevskom Centru Skenderija 14. marta.Tim povodom danas je održana press-konferencija na kojoj je menadžer sajma Amela Okan kazala da je riječ o važnoj manifestaciji koja je posvećena drvnoj industriji kao strateškoj grani, a koja zajedno sa metalskom industrijom predstavlja najveći izvozni i strateški pravac u Bosni i Hercegovini."Specijalizirana sajamska manifestacija je prezentacija proizvoda i usluga mnogobrojnih bh. i inostranih kompanija, te povod okupljanja stučnjaka, poslovnih ljudi i krajnjih korisnika iz BiH i inostranstva. Bitno je osigurati malim i srednjim i preduzećima iz javnog sektora da dođu do povoljnih sredstava i da budu konkurentni na tržištu", rekla je Okan.Direktor Centra Skenderija Amer Kapo najavio je da se ovom manifestacijom otvara ovogodišnja sajamska sezona."Naša vizija je Sarajevo – sajamski grad 2020. godine, koja podrazumijeva renoviranje svih prostora u kojim su se održavali sajmovi u Centru Skenderija. Redizajnirana dvorana primit će više od 100 izlagača iz BiH, Hrvatske, Srbije, Makedonije, Italije, Turske, Njemačke i to na 10.000 kvadratnih metara prostora", kazao je Kapo.U toku sajma koji će trajati do 18. marta, bit će postavka reprezentativne izložbe u saradnji sa Akademijom likovnih umjetnosti, Arhitektonskim, Mašinskim i Šumarskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu.Sajam “Interio” pružit će svim učesnicima i posjetiocima mogućnost ostvarenja poslovnih ciljeva, informisanje i uvid u savremene trendove, te kavalitetetno i kreativno opremanje poslovnih i privatnih prostora po povoljnim sajamskim cijenama, uz slobodan ulaz.