Od skromne porodične radionice do jedne od najperspektivnijih bh. kompanija, put je satkan kilometrima konca i platna, stotinama slomljenih krojačkih igala, manje i više uspješnih skica zamrljanih još jednom šoljom kafe i željom da dan što duže potraje, vođen snagom volje i ljubavi. Ovako je ukratko satkana mala priča o velikom uspjehu kompanije Alma Ras koja je sa svojim zaposlenicima, poslovnim partnerima i prijateljima proslavila 20 godina poslovanja.
Izgrađena na temeljima porodične tradicije, bogatog iskustva osnivača i jasne vizije, kompanija je već od samih početaka doživjela ogroman uspjeh na bh. tržištu. Na putu od male porodične radionice, do brenda lidera, Alma Ras je danas postala sinonim kvalitetnog donjeg rublja. Uspostavljanjem istoimenog brenda tri godine nakon osnivanja, rast i širenje kroz regionalno i evropsko tržište – postalo je nezaustavljivo.
“Uspjeh naše kompanije je rezultat dugogodišnjeg rada i ulaganja u ljudske potencijale i tehnologije. Taj ponos se prije svega izražava uposlenicima firme Alma Ras i da smo ostali jedna velika porodica na okupu u ovolikom broju. S tom činjenicom slavimo uz naše partnere, poslovne prijatelje, koji su nas podržavali svih ovih 20 godina”, kazao je izvršni direktor kompanije Rasim Memagić.
Govoreći o tome koliko je bilo teško u ovim vremenima graditi uspješnu kompaniju i brend, Memagić kaže da su sve vrijeme postojanja nastojali dizati ljestvicu za jedan nivo više.
“Sami smo sebi zadavali mnogo veće ciljeve nego što smo u tom trenutku i sami vjerovali da možemo postići i možemo reći da je to rezultat svih ovih 20 godina postojanja. Iza nas su sada veliki poslovi, ugovori, kampanje kojima smo slavili ženstvenost. Također, na čelu kompanije stajao je čovjek koji se nije bojao izazova, stalno je potencirao i potsticao ljudsku kreativnost, hrabrost i požrtvovanost”, kaže Memagić, dodajući da su ispred njih veliki projekti, ciljevi koji će Almu Ras odvesti u sam vrh evropske mode. Naravno, ističe on, sve to ne bi bilo moguće bez zaposlenika koji su pokazali veliku upornost, istrajnost i hrabrost. Inače, od samih početaka osnivači su imali jasnu viziju – osvojiti srca svojih potrošača kvalitetom donjeg rublja i spavaćeg programa za cijelu porodicu. Danas, dvije decenije poslije, 20 maloprodajnih butika širom Bosne i Hercegovine, pet proizvodnih pogona u Olovu, Visokom, Varešu, Srebrenici i Bosanskom Petrovcu, s 1092 uposlena, potvrđuju da su u tome i uspjeli. Zahvaljujući kvalitetu, ovoj kompaniji otvoren je put ka regionalnom tržištu počevši od Makedonije, Crne Gore, Kosova, pa sve do Slovenije i Danske.
“Od samog početka kompanija je rasla velikom brzinom. Osluškujući potrebe kupaca imali smo jasnu viziju i zato smo danas ovdje gdje jesmo. Radili smo za poznate brendove usluge šivanja, krojenja, pakovanja što nam je jako pomoglo u razvoju našeg brenda”, kazao je osnivač Đemal Memagić.
Prisjećajući se Dana žena 1998. godine, kada je kompanija simbolično osnovana, Almasa Memagić, direktorica kompanije istakla je da su njegujući porodičan pristup sa svim zaposlenicima postali jedna velika i uspješna porodica.
“Naši brendovi su poznati po kvalitetnim i visoko vrijednim materijalima evropskog porijekla koje koristimo. Zaokružujući ove karakteristike, modernim dizajnom koji prati svjetske trendove postali smo brend lider na domaćem tržištu”, naglasila je ona.
Sedina Memagić, kreativna direktorica istakla je da firmu ne čine ni zgrade ni veliki oblaci, već ljudi – zahvaljujući kojima su oni poslati lider na domaćem tržištu.
“Moramo biti ponosni na ono što je iza nas, ali već uveliko razmišljamo na ono što je ispred nas. Uprava priprema nove projekte, obećavamo nove poslovnice, planiramo nove tehnologije koje će unaprijediti poslovanje kompanije”, zaključio je Rasim Memagić.