Novosti

Svjetski eksperti i ugledni biznismeni dolaze na FMCG Summit u Sarajevu


Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci iz FMCG industrije (Fast-moving consumer goods ili distribucija robe široke potrošnje) okupit će se 12. aprila u Sarajevu na FMCG Summitu, gdje će razgovarati o vječitim pitanjima koja muče trgovce, proizvođače i distributere.

Tako će Darko Lukić, marketing konsultant i magistar ekonomskih nauka, inače savjetnik mnogim vodećim kompanijama iz Srbije i regiona, govoriti o tome kako digitalizacija utječe na FMCG industriju. U prezentaciji će biti riječi o trendovima koji utječu na FMCG brendove i kakve posljedice bi mogli imati u budućnosti.

Nedavno je velika turska kompanija „Pladis“ objavila da je potpisala ugovor sa novim distribucijskim kompanijama u Bosni i Hercegovini. Predstavnik „Pladisa“ za Istočnu Evropu i Rusiju Murat Akkaya, također dolazi na Summit gdje će govoriti o temi “Kako efikasno iskoristiti digitalne medije u istočnoj Evropi”. Prezentacija obuhvata regionalnu i globalnu praksu „Pladisa“ u digitalnoj komunikaciji.

Vlasnik i generalni direktor agencije „Promo.fil“ u Sloveniji i Hrvatskoj Patrik Zupančič sa svojih 25 godina iskustva u prodaji svakako spada u predavače koje  treba poslušati. Zupančič će iz praktičnih iskustava govoriti o outsourcingu prodaje u FMCG.  Predstavit će primjer kako je moguće u FMCG-u outsourcati prodaju na terenu, te govoriti o koristima outsourcinga i šta je važno za uspjeh tog modela.

Antonio Zrilić, osnivač firme „Logiko Consulting“ će kroz nekoliko primjera i metoda pokazati kako optimizirati portfolio proizvoda, te kakve su koristi od fokusiranja na proizvode koji donose najveći promet i dobit. Kompanije trebaju podržati proizvode koji omogućavaju rast jer sebi danas niko ne može priuštiti rasipanje resursa na proizvode koji stvaraju gubitak i izvlače gotovinu. Na Summitu će biti predstavljeno nekoliko primjera iz regije i praktičnih uputa kako bi o tim izazovima trebao razmišljati direktor, komercijalni direktor ili KAM.

Među govornicima su i dva key speakera, Jean Jacques Vandenheede (viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe), iz Belgije, koji će govoriti o temi “Prodaja jedan na jedan” i velikim promjenama koje dolaze, te Matthew Brown (maloprodajni futurolog) iz Velike Britanije, koji će govoriti o ”Novoj praktičnosti – od maloprodaje do “Me-Tail”.

“Kako graditi bolje brendove uz pomoć prstiju i LEGO SERIOUS PLAY kockica”, tema je Ismira Omeragića iz Valicona koji će pokazati da Lego kockice nisu jedino rezervisane za djecu koja se igraju, grade i kreiraju. Prilika je to da se vidi kako je LEGO SERIOUS PLAY vrlo ozbiljna igra koju su sa velikim uspjehom koristile velike globalne korporacije i organizacije, poput NASA-e, Googlea, Coca-Cole, Unilevera i sl.

Kako je DonatMg izborio  jednaku poziciji Evian ili kako je Argeta uspjela na području gdje potrošači nisu imali navike uživati paštetu i hljeb, prezentovat će Emir Hrković iz Atlantic Grupe. U prezentaciji će biti riječi o više od 20 godina iskustva rada na tržištima Rusije i nekadašnje Ruske federacije.  Također, i kako možemo koristiti infrastrukturu i znanje koje je izgradila Atlantic Grupa na tim tržištima, što je svakako interesantno i korisno za sve koji žele biti još uspješniji van BiH.

“State of the FMCG” ili „Veliki pregled stanja i izazova FMCG-a u BiH i regionu“ naziv je panela na kojem će sudjelovati najveća imena FMCG industrije u BiH i regionu. Naglasak diskusije će biti na izazovima širenja van BiH, koje su najbolje međunarodne prakse i kamo treba FMCG u BiH da se razvija.