Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaTržišta i finansijeNeto dobit Zare tokom 2017. godine čak 3,37 milijardi eura

Neto dobit Zare tokom 2017. godine čak 3,37 milijardi eura

AUTOR:Poslovne novine
16.03.2018
Neto dobit Zare tokom 2017. godine čak 3,37 milijardi eura
Neto dobit španske kompanije Zara porasla je u 2017. 7%, na 3,37 milijardi eura. Rast je solidan, ali slabiji nego u prethodne dvije godine.Prihodi su im uvećani devet posto, na 25,3 milijarde eura, od čega je 10 posto ostvareno u internetskoj prodaji.U Inditexu napominju da su prošle godine uložili 1,8 milijardi eura u daljnji razvoj integriranih trgovina i modela internetske prodaje i u osuvremenjivanje tehnologije, navodi se u saopćenju.Razvoj uključuje usluge poput internetske narudžbe odjeće i preuzimanja u trgovini, koje se u nekoliko trgovina obavlja na potpuno automatiziranim punktovima.Dio uloženog iznosa potrošen je na širenje sistema elektronskih čipova na etiketama koji omogućuje vrlo precizno praćenje prodaje i stanja zaliha.Izvršni direktor Inditexa Pablo Isla kazao je novinarima da takav sistem omogućava “kompletnu integraciju zaliha”, što znači da grupa može u internetskoj prodaji nuditi proizvode koje imaju u trgovinama.U 2017. kompanija je otvorila 183 nove trgovine, čime je njihov ukupni broj porastao na 7.475.Šezdeset posto prometa ostvaren je na evropskim tržištima, napominju u Inditexu.Kompanija sa sjedištem u Artixu na sjeverozapadu Španije proizvodi više od polovine odjeće u tvornicama smještenim blizu glavnih tržišta – uključujući matičnu Španiju, te Portugal, zemlje sjeverne Afrike, Tursku i istočnu Evropu.Takav poslovni model omogućuje im da odjeću dopreme u trgovine puno brže nego konkurencija čiji su prioritet niski troškovi proizvodnje i oslanjanje na podizvođače u Aziji. To pak znači da Inditex može brže reagirati na promjene ukusa potrošača i izbjeći prekomjerno gomilanje zaliha.Zarina odjeća tako može u roku od dvije sedmice preći put od nacrta modnih dizajnera do trgovina dok H&M-u za to treba šest mjeseci, prenosi Fokus.ba.