Novosti

Poziv bh. proizvođačima da prijave svoje proizvode za plasman u dm-ovim prodavnicama


Podržati domaću proizvodnju i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu jedan je od ciljeva društveno odgovorne kompanije dm drogerie markt d.o.o. koja je danas na konferenciji za medije, u Sarajevu, predstavila novu inicijativu pod nazivom Startajmo {ZAJEDNO}. Kroz ovu inicijativu domaći proizvođači dobiće mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica, na čijim policama bi se mogli naći već početkom iduće godine.

U asortimanu dm prodavnica trenutno je udio domaćih proizvoda 3%, a cilj je podići ga na 3,5% u ovoj godini. Udio domaćih brendova u ukupnom prometu dm-a je 4,77%, a cilj je podići i ovaj broj na 5,2% u 2019. godini. Kako bi ostvarili zacrtano u dm-u razvijaju inicijative za podršku bh. proizvođačima. Jedna od njih predstavljena je na današnjoj konferenciji za medije, u Sarajevu. Tom prilikom dm je pozvao proizvođače koji se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani, bezalkoholnih pića i čajeva te proizvoda za njegu tijela, lica i kose, a koji, kao pravno lice na teritoriji BiH nisu registrovani duže od tri godine, da svoje proizvode prijave na dm platformu {ZAJEDNO}; www.dm-zajedno.ba.

„U našoj poduzetničkoj filozofiji smo si uzeli za zadatak da kao gospodarska zajednica oplemenimo potrošačke potrebe naših kupaca te da uzorno djelujemo u našem okruženju. Mišljenja smo da to podrazumijeva da našim kupcima pojačano nudimo kvalitetne proizvode domaćeg podrijetla. Na taj način možemo potaknuti procese u BiH, koji će stvoriti dodatna radna mjesta ili osigurati postojeća. Svjesni smo činjenice da je održivi razvoj moguće osigurati ulaganjem u razvoj domaće proizvodnje te smo pokrenuli inicijativu kojom ćemo podržati lokalnu proizvodnju i povećati kvalitetu ponude domaćih proizvoda“, izjavio je direktor kompanije dm drogerie markt BiH Damir Šlosel.

Jedan od osnovnih kriterija za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže najmanje 42% udjela sirovine porijeklom iz BiH te da nisu uvršteni u ponudu niti jednog bh. trgovačkog lanca. Poželjno je da budu ekološki prihvatljivi te da ne utiču negativno na zdravlje čovjeka ili na okolinu prilikom procesa proizvodnje.

Ovom inicijativom dm želi pružiti podršku dobrim idejama i domaćim proizvođačima da svoje kvalitetne i domaće proizvode uspješno predstave na tržištu.

„U tome ih možemo podržati dosadašnjim iskustvom poslovanja. Kroz saradnju sa domaćim proizvođačima nastojat ćemo premostiti izazove s kojima smo se susretali poput diskontinuiteta u isporuci i oscilacija u kvaliteti proizvoda“, istakla je Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.

Prijave će biti otvorene do 6. maja 2018. godine, nakon čega slijedi provjera i selekcija u uži izbor, a finalno proglašenje odabranih proizvoda planirano je 5. jula 2018. godine. U žiriju koji će odlučivati o odabiru proizvoda planiranih za uvrštavanje u dm asortiman, osim predstavnika dm-a, bit će još predstavnik Fondacije Mozaik, koja će pružiti partnersku podršku u realizaciji inicijative, te nutricionista, tehnolog i predstavnik Udruženja poslodavaca.

U ime Fondacije Mozaik na konferenciji za medije obratio se direktor Zoran Puljić. Rekao je: „Značaj dm-ove inicijative ogleda se u podršci domaćoj proizvodnji i ulaganju u razvoj bh. tržišta. I ne samo to, bogato iskustvo i znanje koje dm posjeduje pomoći će onima koji su tek zakoračili u poduzetništvo. S obzirom na to da i mi u svakodnevnom radu nastojimo dati podršku mladim poduzetnicima i dobrim idejama, partnerstvo s dm-om bio je prirodan korak.“

Do uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, početkom 2019. godine, proizvođače očekuje podrška dm kompanije u vidu savjetovanja i mentoringa tokom različitih procesa pripreme proizvoda za nastup na tržištu.

„Punu podršku odabranim proizvođačima ponudit ćemo u različitim fazama – od razvoja dizajna i vizuelnog identiteta proizvoda do njihove promocije. U našem zajedničkom radu prenijet ćemo znanja i iskustva u istraživanju tržišta za potrebe razvoja proizvoda, pružiti pomoć prilikom procesa specifičnih certificiranja, skladištenja i distribucije robe te sezonskog ili trajnog plasiranja proizvoda u dm prodavnice u BiH“, izjavila je Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a.

Računa se da bi do februara-marta slijedeće godine odabrani proizvodi već mogli biti na policama dm-a širom BiH. Nakon toga uslijedit će dodatna podrška dm-a pokretanjem promotivne kampanje usmjerene na unapređenje prodaje domaćih proizvoda. Na taj način dm će pozvati sve kupce da izborom prilikom kupovine direktno podrže osnaživanje domaće proizvodnje te prema vlastitim potrebama i željama nastave kreirati ponudu dm-a.