Lifestyle

Priča o Rolexu, najcjenjenijoj kompaniji na svijetu


Rolex je gotovo jedno cijelo stoljeće sinonim rafiniranog stila i prestiža, simbol za kvalitetno, lijepo i, prije svega, skupocjeno. Za ovim satom posežu oni koji su se uspeli na sam vrh slave i poslovnog uspjeha. Tako pokazuju svoj status.

Ali kako je zapravo nastao Rolex?

Priča o Rolexu počela je davne 1908. godine u Londonu. Hans Wilsdorf je imao samo 27 godina kad je odlučio da lansira liniju do tada neviđeno preciznih i elegantnih ručnih satova.

Najveći problem mu je bilo kako da nazove kompaniju. U svakom slučaju savršeno je znao šta želi. Ime kompanije trebalo je biti kratko, lako za izgovoriti i zapamtiti na bilo kojem jeziku, a opet da izgleda elegantno kada ga otisnu na satu.

Kompanija se u početku zvala Wilsdorf & Davis, budući da je Wilsdorfov partner bio njegov zet Davis. U to je vrijeme većina džepnih satova bila je švicarskog porijekla, a problem s kojim su se svakodnevno suočavali je kako osigurati preciznost satova toliko malih da se mogu nositi na ruci. Osim toga, smatralo se da bi sat na ruci muškarca izgledao previše feminizirano.

Predstavljajući Oyster, prvi vodonepropusni ručni sat, Hans Wilsdorf izjavio je kako pravi najbolje satove na svijetu. To je bio izum koji će obilježiti urarski svijet zauvijek. Budući da je tačnost već davno osigurao, orijentirao se na produkciju vodootpornog primjerka i tako započeo industrijsku revoluciju satova. Nakon toga su slijedile brojne inovacije – prvi samonavijajući mehanizam s Perpetual rotorom koji se navija nošenjem, prvi sat s prikazom datuma na brojčaniku, prvi sat s prikazom dana u sedmici ispisanih cijelom riječi na brojčaniku, prvi sat vodootporan do 100 metara…

Zahvaljujući jasnoj viziji, neumornom radu i inovativnom pristupu, Hans Wilsdorf je uspio u svom naumu. Od nule je stvorio već godinama vodeći brend švicarske urarske industrije, a prema istraživanju 2017. godine, međunarodnog Instituta za reputaciju, i najcjenjeniju kompaniju na svijetu.

Rolex danas kao i prvog dana prije više od stotinu godina teži kontinuiranoj inovativnosti, preciznosti i kvaliteti.