Tržišta i finansije

Triglav osiguranje: Dobit viša od planirane


Poslovanje Grupe Triglav je u 2017. godini bilo profitabilno i u skladu sa strateškim usmjerenjima. Nadzorni odbor Triglava je na sjednici od 29. 3 .2018. prihvatio revidirani godišnji izvještaj Grupe Triglav i matičnog društva za 2017. godinu. Uprava i Nadzorni odbor predložiće skupštini dioničara da se dio neto dobiti u visini od 56.837.870,00 eura iskoristi za isplatu dividende, što predstavlja 82 posto od konsolidovane neto dobiti za godinu 2017. Prijedlog dividende iznosi 2,50 eura bruto po dionici. Predviđeni datum zasjedanja redovite godišnje skupštine je 29. 5. 2018. Triglav Osiguranje Sarajevo, koje je dio Grupe Triglav, je u 2017. godini zabilježilo rast premije za 7% u odnosu na 2016. godinu.

Grupa Triglav je realizovala 84,4 miliona eura dobiti prije oporezivanja, a planirano je bilo između 70 i 80 miliona eura. Godina 2017. globalno se razlikovala zbog prirodnih katastrofa i s njima povezanih štetnih događanja. Grupa je to uspješno kompenzirala visokim rastom premija i dobrim nadzorom troškova. Udio troškova u fakturisanoj premiji je u odnosu na prethodnu godinu smanjen za 0,5 postotna boda, na 24,8 posto. Prinosi od investicija – bez prinosa investicija životnih osiguranika koji preuzimaju investicioni rizik – bili su za 4 % niži no u 2016. godini. Njihovo smanjenje manje je od očekivanog, a određeni uticaj imali su prvenstveno jednokratni događaji, kad su realizovane kapitalne dobiti. Profitabilnost kapitala Grupe Triglav iznosila je 9,3 %.

Direktor Triglav Osiguranja Sarajevo, Edib Galijatović, je povodom objave rezultata izjavio: „Uprkos jakoj konkurenciji, uspjeli smo povećati premiju osiguranja u odnosu na prethodnu godinu. Fokusiranost na klijente je naša osnovna vodilja, pa su u tom cilju sve naše aktivnosti usmjerene na održavanje visokog nivoa efikasnosti u rješavanju šteta, optimiziranje usluga, veću dostupnost i  proširenje ponude proizvoda osiguranja. Prošle godine smo uveli osiguranje auto asistencije, koje klijentima pruža 24-satnu pomoć, kao zaštitu od mogućih neprijatnosti pri korištenju motornog vozila u zemlji i inostranstvu. U tekućoj godini namjeravamo uvesti online prodaju putničkog zdravstvenog osiguranja, čime ćemo klijentima omogućiti da ugovore policu ovog osiguranja u bilo koje vrijeme i sa bilo kojeg mjesta.“