IT i Tehnologija

Otvorena druga digital marketing konferencija ‘Konverzija’ u Banja Luci


Druga regionalna digital marketing konferencija pod nazivom „Konverzija“ otvorena je jučer u Banjoj Luci. „Konverzija“ je okupila oko 250 učesnika i 20 predavača iz regiona i Europe. Fokus ovogodišnjeg skupa je na tri oblasti: SEO (optimizacija za pretraživače), Facebook i Google oglašavanje, te analitika, naveli su organizatori, agencije Grape i SEO.ba.

Cilj je, kako su saopćili, dijeljenje znanja, novih strategija te iskustava marketing stručnjaka koji su ostvarili zapažene uspjehe na regionalnom ali i svjetskom tržištu.

“Prošlogodišnja ‘Konverzija’ je pokazala da postoji veliki interes i potreba za ovakvim događajima. Ono po čemu se posebno izdvojila od ostalih konferencija jeste isključiv fokus na dijeljenju znanja provjerenih i potvrđenih stručnjaka iz relevantnih oblasti, bez sponzorskih ili dosadnih predavanja, kao i aktuelnost predstavljenih tema, tako da je jedno sigurno – nakon ‘Konverzije’ će svi učesnici biti u toku s najnovijim trendovima iz svijeta marketinga” – rekao je Nedim Šabić, jedan od organizatora konferencije.

Neka od poznatih imena koja će s prisutnima podijeliti svoje dugogodišnje iskustvo su Miroslav Varga (certifikovani Google AdWords stručnjak i oficijelni Google predavač u regionu), Dragan Varagić (online strateg) te Ivan Bildi (priznati Facebook stručnjak).

Otvaranju konferencije prisustvovao je gradonačelnik Banje Luke Igor Radojičić, koji je naglasio da se „Konverzija“ nalazi u zvaničnom programu obilježavanja Dana grada „Proljeće u Banjoj Luci“.

Ove godine na “Konverziju”, osim regionalnih stručnjaka dolaze i dva inostrana predavača – Patrick Dermak iz Njemačke, koji je sa svojom kompanijom direktni Facebook partner, kreator najprodavanijeg Facebook kursa na Udemy platformi, te Fabian Rossbacher, inače organizator najveće SEO konferencije u Njemačkoj i uspješan poduzetnik u e-commerce sektoru.