Novosti

Iza Raiffeisen banke još jedna uspješna poslovna godina


„S ponosom želim istaći da je protekla godina za nas bila veoma uspješna te da je Raiffeisen i dalje jedna od vodećih banaka na ovom tržištu. U svim segmentima našeg poslovanja smo tokom godine bili zaista aktivni, te smo prateći dinamičan razvoj tehnologije radili na prilagođavanju naše ponude u oblati digitalnih servisa. Činjenica da smo u 2017. Godini plasirali više od milijardu novih kredita, potvrđuje našu opredjeljenost podršci bh. ekonomiji. Nasuprot tome, povećanje depozita za 298 miliona KM potvrđuje povjerenje klijenata te snagu Raiffeisen brenda“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke,  te sa zadovoljstvom dodao da je posvećenost Banke poslovnom odnosu s klijentima rezultirala novim klijentima za preko 40.000.

Tokom godine, Banka je klijentima ponudila uslugu Raiffeisen bankarstvo na Viberu za jednostavno i brzo poslovanje sa Bankom te redizajnirala web stranicu u nastojanju da klijentima olakša pristup informacijama. Također, provedene su aktivnosti na modernizaciji poslovne mreže koja trenutno broji 98 poslovnica.

Dodatnu potvrdu ispravnosti poslovnog modela Raiffeisen banke u protekloj godini predstavljaju priznanja renomiranih svjetskih magazina Global Finance i Euromoney za Najbolju banku u BiH ali i za Najbolju digitalnu banku.

„Zahvaljujući klijentima koji su nam ukazali povjerenje, bili smo u mougćunosti da naš poslovni uspjeh podijelimo sa zajednicom u kojoj djelujemo i gdje smo fokus stavili na podršku najosjetljivijim segmentima društva, prije svega djeci. Stoga smo u skladu sa našom strategijom održivosti tokom 2017. Godine podržali ukupno 95 projekata usmjerenih na djecu i osoba sa posebnim potrebama, a za ovu svrhu je Banka izdvojila 800.000 KM“ dodao je g. Dobnigg.

U 2018. godini, Raiffeisen banka će nastojati da se, kao i do sada, s poslovnim izazovima suoči na najbolji mogućni način te da klijentima ponudi maksimalan kvalitet uslug kakav zaslužuju. Fokus će i dalje biti na unaprjeđenju digitalnog bankarstva te na jačanju veza s klijentima kojima Banka kontinuirano nastoji biti fer partner u poslovanju.