Tržišta i finansije

Novi biznis trend: Alergija kao izvor zarade


Da se alegrija može pretvoriti u posao koji će donijeti veliku zaradu dokazao je Daniel Katz, mladi biznismen koji je višemilionski biznis napravio onda kada je otkrio da je alergičan na mlijeko.

Nakon što je napustio koledž, Katz se preselio u Los Angeles kako bi započeo posao vezan za  proteinske napitke.

“Obožavam ono što radim, a radim jako mnogo”, kaže Daniel Katz, koji u dobi od samo 12 godina pokrenuo svoj prvi biznis.  Katzova želja za trgovanjem otpočela je sa prodajom mobilnih telefona te se ubrzo pretvorila u prodaju drugih elektronskih uređaja. Nakon toga krenuo je sa trgovanjem automobilima što je kasnije preraslo u trgovinu nekretninama. Zbog novog posla, gotovo da nije imao vremena za kvalitetan obrok. Umjesto toga, jeo je proteinske pločice od kojih je dobijao grčeve u stomaku. Shvatio je da postoji problem, a kasnije je otkrio da je alergičan na mlijeko.

Tadašnji 18-godišnjak pokrenuo je D’s Naturals, kompaniju koja je željela proizvoditi kvalitetne proizvode sa niskim nivoom šećera, bez mlijeka i glutena, kako bi potpomogao aktivan i zdrav životni stil potrošača.

„Želio sam da napravim visoko proteinske proizvode koji sadrže nizak nivo šećera, koji će biti bez mlijeka i glutena i koje će ljudi voljeti“, izjavio je.

U 2015. godini stvorio je brend „No Cow“, koji je lansiralo proteinske štapiće, kolačiće i maslac od orašastih plodova bez šećera, glutena i mlijeka. To je privuklo General Mills i 2X Partners kompanije koje su investirale značajniju sumu u kompaniju koja očekuje da će ostvariti 20 miliona dolara prihoda ove godine.

“Ispočetka sam razmišljao šta bih mogao da napravim? Da se umnožava ali bez velikih troškova. Onda kada sam otkrio da sam alergičan na mlijeko, nisam mogao pronaći proizvode koji ne sadrže mlijeko, pa sam napravio svoje i nazvao ih ‘No Cow’. Nastali su zbog moje lične potrebe. Dakle, ‘No Cow’ nije samo za osobe koje su alergične na mlijeko, nego i za one koji nisu kao i za one koji žele voditi zdrav život. Cilj naše kompanije je da brinemo o tijelu i o onome što se u njemu dešava.“ izjavio je.

„Daniel je najmlađi preduzetnik u čiju smo kompaniju investirali. Super je, strastven, veoma autentičan i zreo za svoje godine. On je uspio da identifikuje makro trend i da ga velikom brzinom pretvori u biznis “, kazao je Andy Whitman, osnivač 2X Partners-a.