Novosti

Održan prvi Hifa Oil Media Workshop


Prvi Hifa Oil Media Workshop na temu ”Rast i razvoj u cilju razvoja države – primjer društveno odgovorne kompanije”, održan je danas u Tešnju uz sudjelovanje više od 20 predstavnika bh. medija.

Nema društveno odgovornog ponašanja i razvoja države bez snažnih kompanija koje svoju budućnost grade na temeljima razvoja države i društva, te preuzimaju odgovornost za napredak. Ovakve kompanije investiraju, inoviraju, zapošljavaju i grade poziciju na domaćem i inozemnim tržištima, na korist svih zaposlenih, ali i građana i cijelog društva. Tržište EU velika je šansa i izazov za bh. privredu, a Hifa Oil primjer je kompanije kako se uspješno nametnuti”, saopćili su iz ove kompanije.

Međunarodni dan medija

Današnji workshop otvorio je Kenan Ahmetlić, izvršni direktor i član Uprave Hifa Oil grupacije, naglasivši važnost ovakvih radionica u cilju jačanja saradnje medija i predstavnika privrede. U nastavku radionice Venan Hadžiselimović, izvršni direktor Hifa Oil, čestitavši 3. maj – Međunarodni dan medija, prezentirao je investicijski ciklus Hifa Oil i sedam najvažnijih investicija u protekloj godini: kupovina njemačke kompanije LB.Profile GmbH, pokretanje novog brenda Euro Oil i otvaranje novih benzinskih pumpi, investicija u naftni Terminal u Zenici, uspostava sistema za snadbijevanje aviogorivom na Sarajevskom aerodromu, kupovina slovenske kompanije za distribuciju metarala u BiH Mersteel, investicija u Petrohemiju kao novi segment poslovanja, te pokretanje Hifa Oil Crna Gora.

Govoreći o rezultatima poslovanja kompanije, korporativnoj i društvenoj koristi investicionih ciklusa, Ahmetlić je istaknuo kako je investicijski ciklus rezultirao povećanjem broja zaposlenih za 70 posto, povećanjem prihoda na nivou Grupacije za 21 posto u protekloj godini, te povećanjem priliva državi po raznim osnovama na 100 miliona godišnje. Investicije su, također, bitno utjecale na širenje Hifa Oil grupacije na nova tržišta diljem Evrope, pri čemu vrijedi spomenuti plasman bijelih i crnih derivata na 10 dosadašnjih tržišta, uključujući novootvorena u Češkoj i Slovačkoj, izvoz proizvoda od petrohemije u Tursku, Srbiju, Hrvatsku i Njemačku: Euro Roal izvoz otvorio je nova tržišta Srbije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore i Kosova. Lb.Profile proizvodi se izvoze u Srbiju, Crnu Goru, Kosovo, Holandiju: Euro Stil plasira pelet u Sloveniju, Austriju, Makedoniju, Italiju, Njemačku, Švedsku i Srbiju.

U planu je dalje širenje i jačanje pozicije na tržištu EU, pri čemu se sve više nastoji inovirati u procesima organiziranja poslovanja kako bi se na nova tržišta putem novih brendova prenijeli korporativni duh i nove vrijednosti kompanije.

Razlika između društveno odgovornih kompanija u kontekstu teme radionice je u tome što vlasništvo i kapital dolazi iz BiH i profit ostaje u BiH. Živimo i radimo u BiH, investiramo ovdje i vani, ali se trudimo da BiH ima korist od svega, jer su vlasništvo i kapital bosanskohercegovački’‘, naglasili su iz kompanije.

U tom smislu veoma su važni domoljublje, poštenje i rad, a razgovarano je i o izazovu zaštite okoline. Naglašeno je da Hifa Oil i vlastitim primjerom istrajava u naporima uspostave održivog sistema zaštite okoline, od ISO standarda do promjene svijesti uposlenika, korporativnog odnosa prema ovom značajnom pitanju kada je riječ o tržištu naftnih derivata u smislu obnovljivih izvora energije. Napravljen je i osvrt na potrebu pomaganja humanitarnih projekata, investicije u obrazovanje i aktivan odnos kompanija u društvu.

Jedan od zaključaka je da treba istrajati na transparentnom komuniciranju i javnoj komunikaciji temeljenoj na argumentima, uzajamnoj saradnji, jer na taj način zajedno doprinosimo jačanju privrede i jačanju imidža države. Za poboljšanje ambijenta za poslovanje potrebo je uklanjanje barijera carinskih i vancarinskih, koje su direktno na štetu naših kompanija, zatim o potrebi subvencioniranja izvoza roba, smanjenja nameta, jačanje konkuretnosti…

Lider u BiH

Nakon radnog dijela, predstavnici medija su zajedno sa Upravom Hifa Oil grupacije posjetili kulturno-historijske znamenitosti Muzej grada Tešnja i Kulu.

Hifa Oil je lider u prometu nafte i naftnih derivata u BiH, sa 20 posto udjela na domaćem tržištu bijelih naftnih derivata, a prva je i u distribuciji crnih derivata na domaćem i tržištima regije u oblasti asfaltgradnje u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj i drugim zemljama regiona. Prošla godina okončana je sa ukupnom količinskom realizacijom od oko 300.000 tona različitih derivata. Zajedno sa kćerkama Euro Roal, Euro Metali, Euro Power, Petrobit, Bitrol Slovenija, te njemačkim LB.Profile, ukupni godišnji prometi svih kompanija dosežu iznos od blizu pola milijarde KM. Svoje poslovanje, osim ovih parametara, kompanija gradi i na drugim važnim osnovama i postulatima, kao što su razvoj ljudskih potencijala, društvena odgovornost i unaprijeđenje ekoloških sistema”, stoji u saopćenju Hifa Oil.