Tema u fokusu

Kvalitetan kadar uvijek je dobrodošao u kompaniju Franck


Piše: Alen Mehanović

Kompanija Franck započela je poslovanje prije 126 godina, a njihovi proizvodi su dugi niz godina zastupljeni na tržištu Bosne i Hercegovine i čine sastavni dio domaćinstva bh. potrošača, koji su već davno prepoznali Franck kvalitetu.

U ovoj kompaniji iznimno su ponosni na činjenicu da su generacije odrastale uz njihove proizvode, te da i danas, 126 godina od utemeljenja, ime Franck znači garanciju vrhunske kvalitete. To je vrijednost na kojoj je kompanija izgrađena i predstavlja jednu od okosnica njenog poslovanja.

Svakodnevna komunikacija

Čelni ljudi ove međunarodno uspješne kompanije uvijek ističu kako je njihov najvažniji zadatak da ukazano povjerenje potrošača svakodnevno opravdaju, a ako je suditi prema rezultatima, to im itekako polazi za rukom.

Jedan od glavnih ”krivaca” zbog čega je kompanija tako uspješna na domaćem tržištu je Mladen Alpeza, direktor firme Franck trgovina iz Gruda, koja je ovlašteni distributer za BiH, a za Poslovne novine govorio je o važnosti klijenata, poslovanju u protekloj godini, budućim planovima i ciljevima…

S obzirom na to da smo distribucijska firma, najvažnije nam je imati kvalitetan i profesionalan odnos sa kupcima. Sarađujemo sa svim velikim i malim trgovinama i prema svima njima se odnosimo maksimalno odgovorno. Ključ uspješnog poslovanja leži u svakodnevnoj komunikaciji i pravovremenoj isporuci prema svim kupcima”, rekao je Alpeza.

Prošle godine bilo je dosta problema na hrvatskom tržištu, ali to se nije odrazilo na poslovanje u našoj državi, na što su u kompaniji izuzetno ponosni.

Franck u BiH nije osjetio probleme iz Hrvatske, a svakako da je jedan od razloga za to što smo prepoznatljiv brend i to ljudi cijene. Za nas je BiH drugo najveće i najvažnije tržište nakon Hrvatske i bitno nam je da potrošačima pružimo samo najbolje. Uvijek garantiramo kvalitet, a bez njega svakako ne bismo imali toliko dugu tradiciju. Naša stalna ideja vodilja je raditi na kvaliteti proizvoda, a koliko nam je to bitno govori i činjenica da ćemo radije gledamo kvalitet nego kvantitet. Skuplji smo u odnosu na neke konkurente, ali to opravdavamo kvalitetom, koji je najvažniji iako to ponekad donosi i manju prodaju. Jednostavno, sve se može, osim mijenjati se receptura”, kazao nam je Alpeza.

Ranije smo spomenuli kako se kompanija u prethodnoj godini suočila sa određenim problemima, ali to nije utjecalo na dobit.

Prošla godina bila je jako zadovoljavajuća, gledajući i kroz brojke i kroz finansijsku dobit, što znači da nas nisu pokolebali problemi sa Agrokorom i Konzumom. Nastavili smo normalno poslovanje i mogu zaključiti kako su rezultati bili bolji nego godinu ranije. I sada imamo trend rasta, a ako je suditi prema prva četiri mjeseca, i ove godine ćemo dodatno rasti”, smatra prvi čovjek Francka za BiH.

Pozitivan utjecaj

Ono što je bitno spomenuti je podatak kako Franck konstantno širi svoj kadar i samim time pozitivno utječe na tržište rada.

To je zaista naša svakodnevna aktivnost. Konstantno primamo nove uposlenike, a rijetki su oni koji odlaze. Čak i ukoliko nam se javi neka osoba za koju smatramo da je kvalifikovana i može doprinijeti našem poslovanju, a trenutno nemamo otvorenu radnu poziciju, mi je primimo i razvijamo dalje. Mogu reći kako u našoj kompaniji briga za kvalitetan kadar uvijek postoji”, zaključio je Alpeza.