Tema u fokusu

INPRO BH: Vodeća klimatizacijska oprema dostupna u BiH


Osnovana 1991. godine u Sloveniji a u BiH prisutna više od decenije, kompanija Inpro BH d.o.o. uspješno se bavi projektovanjem i izvođenjem svih vrsta mašinskih instalacija, sa posebnim akcentom na sistemima vazdušnog hlađenja i grijanja.

Na ovogodišnjem tešanjskom sajmu kompanija Inpro BH je posjetiocima predstavila tzv. KlimaRent, brzorastući i dinamični poslovni sistem koji posjeduje predstavništva u većini država centralne i jugoistočne Evrope.

„Tešanjski sajam za nas ima ogroman značaj. Oprema kojom se klimatizira ovogodišnji sajam je naša, a pored ovoga sajma naši klijenti su sve veće industrije u BiH. Klimatizaciju za velike kompanije kao što je CIMOS ili Prevent smo također instalirali mi, a pored toga, osim našeg tržišta poslujemo na području Hrvatske, Srbije, Slovenije, Mađarske i Italije“, kazao je Benjamin Kasum u izjavi za Poslovne novine.

Široki spektar proizvoda za obradu mikroklime u zatvorenim prostorima ovu kompaniju je doveo na vodeću poziciju kada se radi o iznajmljivanju klimatizacijske tehnike na području centralne i jugoistočne Evrope.

„Mi radimo na stvaranju optimalnih uslova za rad, počevši od mašina koje pokrivaju manje prostore pa sve do velikih hala“, kazao je Kasum.

Pomenuta kompanija je u posljednje 3 godine ostvarila značajan rast, a u 2017. taj rast je iznosio 14.8%. Došlo je i do velikog porasta obima proizvodnje kojim su u kompaniji itekako zadovoljni.

„Do maja ove godine smo uspjeli povećati obim poslovanja koji je skoro izjednačen sa ostvarenim rezultatima za svih 12 mjeseci prošle godine“, kazao je.

Ovogodišnji tešanjski sajam rezultirao je obnovu saradnje sa postojećim te  dogovore sa potencijalnim klijentima za koje se iz kompanije nadaju da će uskoro biti realizovani.

„Naš kvalitet je naša najbolja reklama, a to su klijenti prepoznali“, istaknuto je u izjavi.

Iz kompanije ističu da će kao i u dosadašnjem periodu nastojati osigurati položaj vodećeg ponuđača usluga hlađenja, grijanja i prozračivanja u centralnoj i jugoistočnoj Evropi i raditi na povećanju  udjela na tržištu u svim drugim oblastima.