BH KORPA pokazala se kao pun pogodak
AUTOR:Poslovne novine
17.05.2018

Godinu nakon predstavljanja ''BH korpe'' Hoše komerc marketa, u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova, interes potrošača je sve veći, a povećanje indeksa prodaje je od 70 do čak sto posto.- Kupujemo domaće jer na taj način jačamo vlastitu državu, a profitiramo svi, najčešći su komentari bh. građana, a za godinu je kroz BH korpu prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača.''Nakon godinu sa sigrunošću možemo kazati da je projekt uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom. Uspjeli smo spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača, a rezultati su odlični. Pokazalo se da projekt podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji Kupujmo domaće'', naglašava Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.Projekt nastavlja sa podrškom domaćim brandovima tako što će tokom čitave godine svakih 15 dana na akciji nuditi novih pet domaćih proizvoda.''Posmatrano iz perspektive proizvođača koji radi i djeluje na području BiH slobodno možemo kazati da domaći proizvodi nisu ni u kom slučaju zaštićeni, a kamoli privilegovani. Međutim, još imamo domaće proizvođače, odnosno trgovce kojima je stalo da ekonomski patriotizam zajedno sa potrošačima dalje jačaju, a jedan od njih je i Hoše komerc koji je svojim projektom domaće brandove digla na jedan još viši nivo'', izjavila je Emina Džafić, kreativni direktor u Mesnoj industriji Ovako, a projektom su zadovoljni i u kompaniji AS Jelah-Tešanj:''Kao jedan od najvećih proizvođača i ditributera u regiji, naša kompanija BH korpu doživljava kao veliku podršku domaćim proizvođačima i njihovoj proizvodnji, jer na taj način prezentuju svoje proizvode i njihove kvalitete krajnjem potrošaču'', kazao je Mirsad Omić, direktor prodaje AS d.o.o.