Novosti

BH KORPA pokazala se kao pun pogodak


Godinu nakon predstavljanja ”BH korpe” Hoše komerc marketa, u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova, interes potrošača je sve veći, a povećanje indeksa prodaje je od 70 do čak sto posto.

– Kupujemo domaće jer na taj način jačamo vlastitu državu, a profitiramo svi, najčešći su komentari bh. građana, a za godinu je kroz BH korpu prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača.

Nakon godinu sa sigrunošću možemo kazati da je projekt uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom. Uspjeli smo spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača, a rezultati su odlični. Pokazalo se da projekt podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji Kupujmo domaće”, naglašava Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.

Projekt nastavlja sa podrškom domaćim brandovima tako što će tokom čitave godine svakih 15 dana na akciji nuditi novih pet domaćih proizvoda.

Posmatrano iz perspektive proizvođača koji radi i djeluje na području BiH slobodno možemo kazati da domaći proizvodi nisu ni u kom slučaju zaštićeni, a kamoli privilegovani. Međutim, još imamo domaće proizvođače, odnosno trgovce kojima je stalo da ekonomski patriotizam zajedno sa potrošačima dalje jačaju, a jedan od njih je i Hoše komerc koji je svojim projektom domaće brandove digla na jedan još viši nivo”, izjavila je Emina Džafić, kreativni direktor u Mesnoj industriji Ovako, a projektom su zadovoljni i u kompaniji AS Jelah-Tešanj:

”Kao jedan od najvećih proizvođača i ditributera u regiji, naša kompanija BH korpu doživljava kao veliku podršku domaćim proizvođačima i njihovoj proizvodnji, jer na taj način prezentuju svoje proizvode i njihove kvalitete krajnjem potrošaču”, kazao je Mirsad Omić, direktor prodaje AS d.o.o.