Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaVijestiPet savjeta za uspješno lansiranje brenda

Pet savjeta za uspješno lansiranje brenda

AUTOR:Poslovne novine
17.05.2018
Pet savjeta za uspješno lansiranje brenda
Lansiranje brenda ili proizvoda je sve složeniji i izazovniji zadatak za marketere, ali praćenje određenih principa može pomoći da se povećaju šanse za uspjeh, tvrdi Sara Holt, globalna direktorica digitalnog marketinga kompanije Lego.Prije dolaska u Lego, u januaru prošle godine, Holt je radila za BBC Worldwide, taksi aplikaciju Hailo, UKTV i St. Luke, gdje je bila uključena u lansiranje BT Broadband usluge.Komentirajući to lansiranje, Holt je izjavila: ''Bila je to laka formula za uspjeh - to lansiranje je donijelo broadband usluge široj javnosti u Velikoj Britaniji, ali u odnosu na ono sa čime se suočavamo danas, to je bilo super lako, jer nije bilo konkurencije. U to vrijeme to je bila marketinška formula za primjeniti.''Ona je također dodala kako je bilo ironično to što je vrlo tradicionalno marketinško lansiranje zapravo promijenilo sva buduća lansiranja u Velikoj Britaniji zauvijek, jer je dovelo broadband internet u Veliku Britaniju, te je tako donijelo i svijet koji postaje sve složeniji i u kojem posluju današnji marketeri.Slijedi pet savjeta za uspješno lansiranje brenda koje je podijelila na konferenciji: 1. Brzina i okretnost, 2. Ubijte stare formule, 3. Inovirajte u svom marketingu, 4. Koristite sve vrste kreativnosti, 5. Naučite da prihvatite VUCA (volatile, uncertain, complex and ambiguous).