Novosti

Pet savjeta za uspješno lansiranje brenda


Lansiranje brenda ili proizvoda je sve složeniji i izazovniji zadatak za marketere, ali praćenje određenih principa može pomoći da se povećaju šanse za uspjeh, tvrdi Sara Holt, globalna direktorica digitalnog marketinga kompanije Lego.

Prije dolaska u Lego, u januaru prošle godine, Holt je radila za BBC Worldwide, taksi aplikaciju Hailo, UKTV i St. Luke, gdje je bila uključena u lansiranje BT Broadband usluge.

Komentirajući to lansiranje, Holt je izjavila: ”Bila je to laka formula za uspjeh – to lansiranje je donijelo broadband usluge široj javnosti u Velikoj Britaniji, ali u odnosu na ono sa čime se suočavamo danas, to je bilo super lako, jer nije bilo konkurencije. U to vrijeme to je bila marketinška formula za primjeniti.”

Ona je također dodala kako je bilo ironično to što je vrlo tradicionalno marketinško lansiranje zapravo promijenilo sva buduća lansiranja u Velikoj Britaniji zauvijek, jer je dovelo broadband internet u Veliku Britaniju, te je tako donijelo i svijet koji postaje sve složeniji i u kojem posluju današnji marketeri.

Slijedi pet savjeta za uspješno lansiranje brenda koje je podijelila na konferenciji: 1. Brzina i okretnost, 2. Ubijte stare formule, 3. Inovirajte u svom marketingu, 4. Koristite sve vrste kreativnosti, 5. Naučite da prihvatite VUCA (volatile, uncertain, complex and ambiguous).