PočetnaLifestyleNajutjecajniji biznis lideri otkrivaju svoje tajne uspjeha

Najutjecajniji biznis lideri otkrivaju svoje tajne uspjeha

AUTOR:Poslovne novine
19.05.2018
Najutjecajniji biznis lideri otkrivaju svoje tajne uspjeha
Oduvijek ste sanjali o pokretanju vlastitog biznisa, no nešto bi vas kočilo. Niste imali dovoljno iskustva, hrabrosti ili ste se plašili potencijalne konkurencije. Spremite se za dnevnu dozu inspiracije i učite od najboljih, ovo  su njihovi savjeti.Kako biti poduzetnik i voditi kompaniju?1. “Što vam treba da započnete biznis? Samo tri jednostavne stvari: poznavanje svog proizvoda, bolje nego bilo tko drugi, poznavanje konzumenata svog proizvoda i jaka želja za uspjehom“ Dave Thomas, osnivač i bivši glavni izvršni direktor Wendy’s.2. “Kada uvodite inovacije, budite spremni da vam svi kažu da niste normalni.“ Larry Ellison, koosnivač i bivši glavni izvršni direktor Oracle.3. “Uvjeren sam da je istrajnost ono što razdvaja uspješne od neuspješnih poduzetnika.“ Steve Jobs, koosnivač i bivši glavni izvršni direktor Apple.Savjeti za teambuilding i suradnju1. “Tajna uspjeha u zapošljavanju je sljedeća: tražite ljudi koji žele da promjene svijet.“ Marc Benioff, osnivač i glavni izvršni direktor Salesforce.2. “Nikada pod utjecajem emocija ne pravite velike odluke, bez obzira radi li se o osjećajima sreće, iznenađenosti ili ljutnje. Također, nikada ne pravite velike odluke dok se ne savjetujete s ljudima kojima vjerujete i smatrate relevantnim za tu odluku. Kada čujete njihovo mišljenje, budite odlučni.“ Andrés Gluski, predsjednik i glavni izvršni direktor AES Corporation.3. “Najbolji način da se umanji angažiranje i želja za radom kod zaposlenih jeste blag, hladan i centraliziran autoritet. Kod velikog broja kompanija ovlasti i moć se stepenasto spuštaju od generalnog menadžera naniže, tako da zaposlenici nisu konsultovani pri donošenju odluka, već im je oduzeto i pravo da se pobune protiv egocentričnih nadređenih.“ Gary Hamel, Gary Hamel Consulting.Važnost reputacije1. “Ne zaboravite da imate samo jednu priliku da ostavite prvi utisak kod ulagača, kupca, javnosti i marketinga.“ Natalie Massenet, osnivačica i bivši glavni izvršni direktor Net-a-Porter.2. “Potrebno je dvadeset godina da izgradite reputaciju, a samo pet minuta da je uništite. Ako budete o tome razmišljali, drugačije ćete raditi svoj posao.“ Warren Buffett, glavni izvršni direktor Berkshire Hathaway.3. “Ljudi pamte vaš karakter, način na koji se ponašate i nastupate. Niko ne pamti koliko ste plaćeni ili kako ste nekad pametno investirali. Pamti se jeste li dobra osoba, da li ste bili fer i suosjećajni. Govorim ljudima da su plaćeni da donose teške odluke, ali način na koji komuniciraju i provode te odluke je nešto što će se pamtiti.“ Jim Lillie, glavni izvršni direktor Jarden Corporation.Kako kreirati i osigurati uspjeh1. “Novac se ponaša kao gorivo tijekom putovanja. Pokušavate da ne ostanete bez goriva na putu, ali put nije samo obilazak benzinskih stanica.“ Tim O’Reilly, osnivač i glavni izvršni direktor O’Reilly Media.2. “Iskustvo me naučilo nekoliko stvari. Jedna je da slušam svoj instinkt. Druga je da je generalno bolje držati se materije koju poznajem. Treća je da su ponekada najbolja ulaganja ona koja uopće ne uradite.“ Donald Trump, predsjednik uprave, predsjednik i glavni izvršni direktor The Trump Organization.3. “Uspjeh ne dolazi uvijek kroz napredne inovacije. Često se uspjeh desi i na osnovu besprijekorne izvedbe svog poslovnog zadatka. Odlična strategija nam sama od sebe ne donosi pobjedu u bitci. Za nju je potrebno i dosta guranja i laktanja s konkurencijom.“ Naveen Jain, osnivač i bivši glavni izvršni direktor InfoSpace.4. “Nije poenta u tome kako početi, već kako postati zamijećen.“ Steve Case, koosnivač i bivši glavni izvršni direktor AOL.Proučite konkurenciju1. “Nikada sebe ne definirajte kao proizvod. Također, nikada ne definirajte sebe naspram konkurencije. Ako živite i definirate sebe na osnovu vašeg proizvoda i njegove konkurencije, izgubit ćete iz vida tko su vaši konzumenti.“ Ginni Rometty, predsjednik uprave, predsjednik i glavni izvršni direktor IBM.2. “Mi se ustvari konstantno natječemo sa samim sobom. U principu, nemamo nikakvu kontrolu nad izvedbom drugih ljudi.“ Pete Cashmore, osnivač i glavni izvršni direktor Mashable.3. “Ako ste fokusirani samo na konkurenciju, morate čekati na njen sljedeći korak. Ako ste fokusirani na konzumenta, to vam omogućava da budete inventivni i originalni.” Jeff Bezos, osnivač i glavni izvršni direktor Amazon.Koji su prioriteti života i posla1. “Budite efikasni tijekom radnog vremena i otiđite kući na vrijeme. Posvetite potrebno vrijeme vašoj porodici, prijateljima i imajte odgovarajući odmor. Vrijednost jedino može biti od vrijednosti, ako vi tu vrijednost vrednujete.“ Bryan Dyson, bivši glavni izvršni direktor Coca-Cola.2. “Zapamtite, balans između rada i života je mit. Sve što imate su vaši prioriteti. Promatrajte kako drugi provode svoje vrijeme i znat ćete koje su im stvari zaista važne.“ Walt Bettinger, predsjednik i glavni izvršni direktor, Charles Schwab.3. “Balans je uvjetovan savršenom uravnoteženošću, a takvo nešto ne postoji. To je apsolutno nerealno očekivanje. Pravu sreću možete naći samo ako svoje prioritete posložite na pravi način.“ Denise Morrison, predsjednik i glavni izvršni direktor Campbell Soup.Ne bojte se neuspjeha1. “Vaši najnezadovoljniji kupci su i vaš najbolji izvor informacija i spoznaja.“ Bill Gates, osnivač i bivši glavni izvršni direktor Microsoft.2. “Preživljavanje neuspjeha nam daje dodatno samopouzdanje. Neuspjeh je izvrstan alat za učenje, koji ipak mora biti zadržan na apsolutnom minimumu.“ Jeffrey Immelt, glavni izvršni direktor General Electric.3. “Ne brinite zbog neuspjeha, potrebno je da samo jednom budete upravu.“ Drew Houston, koosnivač i glavni izvršni direktor Dropbox.Poslovni svijet je prepun konkurencije i natjecateljskog duha. Želimo da Vam ovi savjeti budu od koristi, kako bi u konačnici postigli uspjeh.