Zastarni rok za usluge međunarodnog transporta


''Svakako, svim klijentima za neispunjavanje obaveza dobavljača međunarodnog transporta ili posrednika poput kašnjenja isporuke, gubitka ili oštećenja tereta, stoji na raspolaganju dopunski dokumenti kao što je 'Rejection Report - Reklamacijski zapisnik' koji će detaljno opisivati nastale uslove. Na sve ove dopunske dokumente također se primjenjuje CMR konvencija. Kako bi klijenti u potpunosti zaštitili svoje interese kao i vrijednost svog tereta i poslovnih procesa predlažem zaključivanje dopunskog osiguranje tereta u međunarodnom prevozu sa jednom od osiguravajućih kuća''.
Naš sagovornik otkrio je koja je to najbolja praksa i šta bi trebalo uraditi kako bi obje strane bile zadovoljne saradnjom.
''Kao najbolju i najefektivniju praksu u cilju ispunjavanja kvaliteta ugovorenih obaveza, klijentima savjetujem uspostavljanje kontinuirane (stalne, tj. dugoročnije) saradnje sa prepoznatim logističkim kućama za pružanje usluga međunarnodnog prevoza tereta, jer u tom slučaju obje strane u poslovnom procesu prepoznaju identičan cilj, a to jeste zaštita poslovnog procesa oba partnera, a samim tim i potpuno razumijevanje'', zaključio je Kaurin.