Tema u fokusu

Pouzdanost sarajevskog OutComa prepoznale i inostrane kompanije


Piše: Alen Mehanović

OutCom, društvo sa ograničenom odgovornošću za usluge, trgovinu i konsalting, pravi je primjer uspješnog poslovanja na bosanskohercegovačkom tržištu.

Ekipa od tri stalna člana i desetak vanjskih saradnika uspjela je pronaći svoje mjesto pod suncem bh. privrede, a prema ključnim parametrima LRC-a svrstana je među bonitetno pouzdane kompanije. Vrijedni kolektiv, čije je sjedište u Sarajevu, suočava se sa brojnim preprekama u domenu svog poslovanja, ali to ovu mladu ekipu nije spriječilo da kroz pet godina rada pokaže koliko vrijedi.

’’Naglasio bih da je kod nas specifično poslovanje, te ne možemo unaprijed dosta toga planirati. Mi, naime, radimo sa BH Telecomom na održavanju opreme, te dosta ovisimo o njima. Zbog toga ne možemo sami utjecati na konačan ishod i rezultati su uvijek drugačiji u odnosu na prvobitni plan. Ono što je bitno istaknuti je naša saradnja sa dvije strane kompanije, a u protekloj godini imali smo jedan značajan projekt, u vezi s proširenjem mreže u BH Telecomu’’, rekao je za Poslovne novine Zoran Prskalo, direktor kompanije.

Mladi poduzetnik govorio nam je o problemima i preprekama s kojima se njegova ekipa suočava prilikom poslovanja na našem tržištu.

’’Koči nas to što nema investicija na način na koji bi trebalo, pa se razvoj mreže u IT sektoru i realiziranje projekata itekako razlikuju kod nas i u inostranstvu. Ovdje to sve ide sporo, pa su projekti godinama u najavi, ali nema realizacije. To su stvari koje direktno utječu na poslovanje. Sada sa našim partnerima imamo dva projekta u planu, ali i to ovisi od odobrenja menadžmenta BH Telecoma’’, kaže Prskalo.

Kao i u svakom poslu, tako se i ekipa OutComa mora nositi sa konkurencijom, a pored brige o klijentima i kvalitete rada, tu je još jedna bitna stavka koja ih izdvaja u odnosu na druge.

’’Naše prednosti su što smo krenuli sa saradnjom sa stranim kompanijama. Stekli smo njihovo povjerenje, imamo maksimalnu podršku, te je velika razlika raditi sa strancima kada je u pitanju plaćanje. Imamo ideje kako proširiti poslovanje, ali nećemo ih još otkrivati’’, istaknuo je Prskalo.

OutCom će ove godine uzeti učešće na konferenciji Pouzdanost, gdje će dobiti certifikat bonitetno pouzdane kompanije, na što je direktor ovog kolektiva itekako ponosan.

’’Svaka dobra reklama će pomoći. Danas se sve pozitivo i negativno širi, a svjedoci smo da sve više otpadaju negativne firme i menadžeri. Puno se obećava, a od toga ništa ne bude na kraju. Zato je važno pozitivno poslovati, a uvijek kažem da je bolje imati manji prihod nego težiti ka nečemu većem, a napraviti sebi štetu’’, zaključio je Prskalo.