Novosti

Ovo su jeftini načini reklamiranja vaše kompanije


Startupi se suočavaju za mnogim izazovima. Za početak poslovanja i minimum sredstava za mnoge je teško dokučiv. Registracija, plate, režije i kirija su stvari za koje novac morate imati unaprijed. Inicijalni troškovi obeshrabre mnoge koji žele da postanu poduzetnici.

Međutim, pored troškova poslovanja, mora postojati budžet za marketing. Bez marketinga ste “riba na suhom”. U današnjem vremenu jednako je bitno imati dobru ideju i dobro izreklamiranu ideju. Procjenjuje se da čak 80 posto novih poduzetnika nema ideju kako početi i u kojem smjeru usmjeriti svoj marketing. Ohrabrujuće je da efektivan marketing ne mora puno da košta. Originalne marketinške strategije s malim budžetom, mogu da naprave čuda. Približit ćemo vam neke od njih:

Preporuke

Jedan od najboljih vidova marketinga je totalno izbjegavanje istog. Umjesto toga stvorite bazu konzumenata koji taj posao rade umjesto vas. Uzmite u obzir da su ljudi čak četiri puta skloniji da kupe proizvod ili koriste uslugu koju im je preporučio prijatelj.

Priopćenja za javnost i novi proizvodi

Ljudi redovno čitaju vijesti. Ako imate nešto novo i vrijedno objave, mnogi mediji će jedva dočekati da to prenesu. Shvatite da svi mediji imaju problem s popunjavanjem prostora vijestima. Vaša priopćenja za javnost i prezentacije novih proizvoda će ih silno obradovati. Zašto ne iskoristiti njihovu glad za vijestima?

Marketing sadržaja

Marketing sadržaja pojavljuje se u različitim oblicima, a nijedan od njih ne traži veliku investiciju. Najjednostavniji oblik je vođenje bloga, u kojem ćete svakodnevno prezentirati svoj proizvod. Novi post svake sedmice će držati budnim vaše potencijalne konzumente. Po mogućnosti zajedno sa blogom koristite infografike i video klipove. Svi ovi sadržaju imaju snagu da unaprijede reputaciju vašeg brenda.

SEO (optimizacija web sajta)

Ako određeno vrijeme provodite pišući sadržaje za vašu kampanju, obavezno unaprijedite i optimizirajte vaš site, page ili blog. Ako je SEO za vas novi pojam, moguće je da će vam se učiniti kompliciranim. Međutim, on to nije. Zahtjeva samo malo pažnje i predanosti, nakon čega možete razumjeti osnove. Koristite online alate poput Moz’s Keyword Explorera, kako biste identificirali ključne riječi koje bi mogle privući više ljudi vašoj stranici. Kada ih saznate, prilagodite svoju stranicu i primijetit ćete razliku.

Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama nije nešto što se može raditi površno, ali lako je dostupan i relativno jeftin. Kreirajte stranice posvećene vašem poslu na Facebook-u. Instagramu i Twitteru. Uložite sitan novac u njihovu bolju prezentaciju, proširite svoju mrežu ljudi i targetirajte tržište koje vas interesira. Doprite do privatnih korisnika i ostanite s njima u kontaktu. S vremenom biste mogli stvoriti zavidnu publiku koja će vašoj stranici donositi veliki promet.

E-mail marketing

E-mail marketing je i sada jedan od najekonomičnijih marketinških strategija. Izračunato je da je povrat od novca investiranog u ovaj vid marketinga čak 400 posto. Najvažnije je imati kvalitetnu listu kontakata i konstantan, ali ne pretjeran intenzitet reklamnih mailova. Ako pretjerate, vaši mailovi će završiti u spremnicima “spam” i “junk”.

PPC reklame (plati po kliku)

Pay-per-click reklame mogu biti jako skupe ako ciljate na ključne riječi s velikim prometom. Međutim, postoje platforme koje su prijateljski nastrojene prema startup poduzetnicima s najmanjim budžetom. Naprimjer, na Facebooku se možete reklamirati s dnevnom uplatom od samo jednog dolara. Naravno, morat ćete uložiti malo više, ako želite značajnije rezultate.

Internet forumi

Ne potcjenjujte snagu vrebanja internet foruma. Ako vješto pretražujete web naići ćete na teme koje su vezane za posao kojim se bavite. Tu možete “nepristrano” hvaliti svoj proizvod ili uslugu i navesti ljude da postanu konzumenti. Ako vjerujete u svoj proizvod, svjesni ste da im činite uslugu, a ne da ih dovodite u zabludu. Također, u toku pretrage naići ćete na najavu budućih dešavanja na kojim se okuplja veći broj ljudi. Takve događaje možete iskoristiti da prezentirate posao kojim se bavite.