Novosti

BBI d.d. oborila rekord u broju poslanih poruka na Viberu


U samo jednom danu, broj preuzimanja stickera premašio je 30 hiljada, te je s cifrom od preko pola miliona poslanih stickera oboren rekord u Viber sticker kampanjama, što ovu kampanju čini najuspješnijom kampanjom u segmentima downloada stickera, poslanih poruka te dosega do krajnjih korisnika na tržištu Bosne i Hercegovine, potvrđeno je iz kompanije Viber Media S.à r.l..

Kompanije već odavno koriste online kanale za izgradnju brenda i komunikaciju s klijentima. Međutim, u posljednjih nekoliko godina Viber je postao vrlo važan kanal jer pruža niz mogućnosti, od onih interaktivnih i zabavnih kao što su Viber stickeri, pa do konkretnih rješenja (chatbotovi) koja za cilj imaju unaprijediti komunikaciju kompanije i korisnika i podići je na potpuno novi nivo.

U Bosni i Hercegovini se mjesečno pošalje preko 100 milijuna različitih stickera, a ova komunikacijska mreža je broj jedan u BiH, ispred Facebook Messengera, WhatsAppa i drugih s udjelom preko 65 posto korisnika .

BBI banka je prošli mjesec uspješno realizirala Viber sticker kampanju. Kroz kampanju se pojavljuju različiti stickeri koji su bliski ljudima i koji imaju primjenu u svakodnevnom životu pa ih korisnici rado upotrebljavaju.

Pored stikera omogućena je i usluga chatbota, usluga koja korisnicima kroz komunikaciju s BBI Viber Asistentom omogućava lakšu i bržu komunikaciju s Bankom.

Na ovaj način korisnici i klijenti Banke na jednom mjestu imaju odgovore na najčešća pitanja o proizvodima i uslugama Banke, te se mogu na jedinstven način zabaviti i komunicirati s prijateljima na Viberu.

Cilj implementacije Viber sticker kampanje je, pored želje da Banka ponudi inovativna i učinkovita rješenja kroz izgradnju chatbota i da se približi korisnicima i potakne jednostavnu interakciju među njima.

“Raduje nas da smo uspjeli osmisliti i realizirati kampanju koja za cilj ima unapređenje i olakšanje komunikacije putem BBI Viber Asistenta s našim klijentima, ali i drugim građanima Bosne i Hercegovine koji se žele informirati o širokom spektru usluga i proizvoda koje Bosna Bank International nudi na tržištu.”, istaknuo je direktor marketinga i komunikacija BBI banke Dino Selimović.