Tržišta i finansije

Chanel prvi put u historiji kompanije otkrio koliko zarađuje


Prvi put u historiji modna kuća Chanel otkrila je koliko je zaradila u jednoj godini. Ova modna kuća koja ima historiju dugu 108 godina, otkrila je tako da sada vrijedi 10 milijardi dolara.

Harpers Bazaar piše kako se pretpostavljalo da je Chanel jedna od najvećih luksuznih marki u svijetu, a ovo je prvi put da su dokazali koliko stvarno zarađuju na godišnjem nivou. Chanel je tako za 2017. godinu prijavio prihod od 9,6 milijardi dolara sa stopom organskog rasta od 11 posto, što znači da kompanija ima profit od 2,7 milijardi dolara.

”Izvještaj je sastavljen kako bi se naglasila snaga našeg bilansa. Mi smo kompanija od 20 milijardi dolara, imamo organski rast od 11 posto. Nemamo dugova. Imamo 1,6 milijardi dolara u kešu. Sve su to važne stvari koje će nam omogućiti da ostanemo ono što jesmo – privatni i neovisni”, poručio je Philippe Blondiaux, šef finansija Chanela.

Uporediti Chanel s njegovim konkuretima je prilično teško, jer je mali broj njih objavio svoje financijske izvještaje. Ipak, prema redovnim djelimičnim izvještajima može se zaključiti kako posluju slične kompanije.

Pretpostavlja se, stoga, kako je najbliži Chanelu po zaradi Louis Vuitton. Vjeruje se kako su prošle godine zaradili između sedam i 8,7 milijardi dolara. Za Gucci se procjenjuje da je prošle godine zaradio oko 5,4 milijardi dolara, a ta kompanija nedavno je objavila da očekuje duplo brži rast na luksuznom tržištu. Njihov cilj je dostići 10 milijardi dolara i postati najveća svjetska luksuzna marka.