Ko ne sanja o tome da vodi svoj privatan biznis iz topline doma, po mogućnosti u papučama i pidžami. Polahko se dižete iz kreveta, obavite higijenu, pojedete doručak, popijete kafu, rastegnete se, pročitate najnovije vijesti i krenete oko osam sati na posao. Do 12 sati obavite sve što ste trebali, pojedete ručak i zatim se dalje bacite na posao.
Do 18h radite u šestoj brzini i polagano se prebacujete u „ler“. Vrijeme je za odlazak u teretanu ili na gradski bazen da se opustite, a kada se vratite čeka vas porodica i lagana večera. Prije spavanja napravite plan za sutra i uz topli kakao utonete u san.
Ovo je idealan scenarij kako bi trebao izgledati vremenski raspored kada radite od doma, no često to nije tako. Evo zamki i opasnosti koje vrebaju:
1. Disciplina
Ako nemate disciplinu oko obavljanja svih gore navedenih stvari, onda vam se loše piše. Ne možete spavati do 10 sati, pogledati reprizu Zvjezdanih staza oko podneva, poslati dva maila i spavati do 15 sati jer je danas neka „opaka južina“. Morate biti disciplinirani i pridržavati se nekog rasporeda u vašem životu jer bi se mogli suočiti s haosom i stresnim situacijama u poslu.
2. Finansijsko upravljanje
Pazite kako trošite novac poduzeća. To nije vaš novac – zapamtite to. Trošite novac poduzeća da podmirite svoje obveze, isplatite plaće, kada pokrećete neki projekt i slično. Sa tim novcem ne idete na skupa putovanja, ne jedete u luksuznim restoranima itd.
3. Upravljanje vremenom
Morate znati upravljati vremenom, tj. imajte sedmični planer u koji ćete zapisivati što sve morate napraviti i u kojem roku. Izdvojite vrijeme za odmor i obitelj jer morate imati ravnotežu.
4. Ustrajnost
Najvažnija stvar u poduzetništvu je ustrajnost – uz sreću, naravno. Dajte sve od sebe, budite ustrajni u onome što radite i nemojte da vas početni neuspjesi pokolebaju.