Tema u fokusu

SPORT KLUB i brend FANFAN u odabranom društvu: Poslovanje sa jasnim ciljevima osiguralo je lidersku poziciju!


Biti lider i biti pouzdan znači mnogo u poslovnom svijetu, a kada to uspijete na bosanskohercegovačkom tržištu, onda vaši rezultati imaju i dodatnu vrijednost s obzirom na sve probleme koji su ovdje prisutni.

Pravi primjer kompanije koja postiže iznadprosječne rezultate u poslovanju je Sport klub d.o.o., čije je sjedište u Sarajevu. Ova kompanija upošljava 13 ljudi koji svojim radom kreiraju ’’promotivne artikle s dušom’’, a koji prave razne vrste usluga na čitavoj teritoriji Bosne i Hercegovine. SPORT KLUB je uvoznik i distributer promotivnih materijala i lider u svojoj branši.

’’Pored navedenih usluga, naša radionica radi i sve vrste štampe i dorade reklamnih materijala tako da klijenti mogu kod nas dobiti kompletan proizvod. S druge strane, zastupamo Sport klub televiziju za BiH, prodajemo medijski prostor sa prilikom da se firme reklamiraju na našim kanalima i da operateri imaju mogućnost da sa nama ugovori preuzimanje i distribuciju signala Sport kluba i određenih kanala koji idu u tom paketu’’, rekao je Ferid Ahmić, direktor sarajevske kompanije.

Protekla godina bila je još jedna u nizu uspješnih iza Sport kluba, što je samo dodatni vjetar u leđa i želja za napretkom i poboljšanjem usluge.

’’Postavljene ciljeve do sada smo ostvarivali i zadovoljni smo rezultatima. Uvećali smo prihode za oko 30 posto u odnosu na isti period prošle godine, što je pokazatelj da idemo pravim putem i naša očekivanja su ostvarena za predhodni period. Naš pogled u budućnost je da dodatno osavremenimo i unaprijedimo brendiranje artikala, te da tržištu ponudimo još kvalitetniji proizvod koji je inovativan, odnosno da ponudimo nešto što nije još viđeno’’, istaknuo je Ahmić.

Konkurencija na tržištu postoji, ali menadžment Sport kluba svjestan je kvaliteta i prednosti koje njihova kompanija nudi svojim partnerima i klijentima.

’’Ono što nas izdvaja u odnosu na konkurenciju je to što svu reklamnu robu imamo na lageru. Dalje, naši klijenti uslugu dobivaju onako kako je dogovoreno – brzo, tačno i na vrijeme, te sa visokim kvalitetom dorade prema njihovim zahtjevima. Sve to radimo u našoj radionici i pod našom kontrolom, a sve smo uokvirili prije tri godine kada smo počeli raditi u okvirima ISO standardizacije. Također, sama činjenica ko su naši klijenti, pokazuje koliko dobro to radimo’’, kazao je Ahmić i osvrnuo se na aktuelne projekte koje on i njegove kolege provode:

’’Što se tiče naših projekata – brend FANFAN, koji je zaštićen u Zavodu za intelektualnu svojinu, naznaka je onoga što želimo predstaviti tržištu i javnosti, a to je prodaja promotivnih artikala i putem interneta. Postavili smo interaktivni sajt  wwwfanfan.ba  za uređenje raznih promotivnih artikala, te smo jedini u regiji Balkana, dok u Evropi možda postoji jedan sajt  koji je blizak našem.  Težimo poboljšanju usluga,  a aplikacija  na samom sajtu je postavljena i radi perfektno. Također, pratimo napredak i razvoj tehnologije, štampariju neprekidno opremamo kvalitetnim digitalnim mašinama za direktne štampe, a sve kako bi usluga bila što kvalitetnija’’.

Predan rad, pažljiv odabir i odluke, kao i veliko zalaganje… doveli su SPORT KLUB među odabrano društvo, što je motiv za ostvarivanje još boljih rezultata u budućnosti.

’’Imponuje mi, kao i svim kolegama u firmi. Veliki značaj je to što smo uvršteni među 100 najboljih kompanija koje su ostvarile zavidne rezultate u BiH. Od početka poslujemo ušpjesno, imamo jasne ciljeve i sve je transparetno. Naše poslovanje povezali smo s našim uspjehom i to je nešto što nam je izuzetno važno. Tržište traži i novitete i kvalitet, a mi se trudimo pratiti trendove ’’, zaključio je Ahmić.

(Razgovarao: Alen Mehanović)