Novosti

Impresivne slike najboljih marketinških kampanja


Svake godine na „Cannes Lions Festivalu“ dobijemo prikaz vizualno najbolje ocjenjenih vizuala u marketinškim kampanjama.

Ovo su osam najboljih bez nekog posebnog poretka.

Block out the Chaos

U ovoj sjajnoj ilustraciji, JBL reklamira svoje slušalice sa jako dobrom izolacijom zvuka u kojem se glavni lik u sredini uspješno izdvaja iz haosa:

Switch Off

Telekomunikacioni operater iz Čilea pokušava da natjera svoje korisnike da odlože telefone i uživaju u životu bez smetnji.

Peace you

Ovaj poster iz 2017. godine šalje duboku poruku. „Srednji prst“ inače ružan gest, na ovoj slici kroz dva pripadnika različitih rasa skalapa znak mira.

Shake

Heinz želi da ne zaboravite da promiješate svoj kečap!

Lyric Opera

Lyric Opera u Chicagu pristupa operi na nekonvencionalan način pokazujući ovom ilustracijom da je ta vrsta umjetnosti – bezvremenska.

Sorry

Ova hrabra kampanja kompanije „AEFI Flowers“ pokazuje žene djelimično pokrivene cvijećem kako bi sakrile povrede od nasilja. Ideja kampanje bi bila da cvijeće koje simbolizuje izvinjenje ne može biti kompenzacija za nasilje, jer za nasilje nad ženama nema izvinjenja.

Adolf’s Online Strategy

Naglašavajući kako opasne mogu biti društvene mreže, neprofitna organizacija Gesicht Zeigen! izradila je vizual sa planom rada za društvene mreže za Hitlerovu desnu opciju.

Peace Briefs

Ovaj vizual upozorava na jedan od gorućih rasnih problema u Americi – nasilje i tretman američkih policajaca nad stanovništvom tamne puti u SAD-u.