Tema u fokusu

Kako je BIMAL postao sinonim za uspješnost?


U Bosni i Hercegovini postoje pozitivne i uspješne kompanije – i to one uspješno privatizirane. Pokazuje to i primjer kompanije BIMAL.

Velika razvojna faza ove kompanije podrazumijevala je proširenje proizvodnih i tržišnih kapaciteta, te uključivala akvizicije i investicije u široj regiji. Konstantno ulaganje u kvalitet, na kojem menadžment kompanije insistira od početka, ključ je uspjeha i pozicioniranja u vrh najtraženijih brendova ove vrste.

Za portal Poslovnih novina govorila je Nataša Pucar, direktor korporativnih komunikacija STUDEN Holdinga.

Nedavno ste izabrani za najpoženjijeg poslodavca u prehrambenom sektoru. Koliko vam to znači u poslovanju?

”Jasna vizija u kombinaciji sa dobro postavljenom strategijom poslovanja omogućila nam je da izgradimo reputaciju najpoželjnijeg poslodavca u domaćem prehrambenom sektoru. Ova nagrada je definitivno potvrdila naš dobro utemeljen model poslovanja što je zajednički rezultat svih zaposlenih u kompaniji BIMAL. U poslovnom svijetu, privlačnost kompanije na tržištu svakako je bazirana na dostignućima i beneficijama koje saradnja sa datom firmom donosi. Stoga, mi iz kompanije BIMAL smo ponosni što nas rezultati različitih biznis analiza iz godine u godinu svrstavaju u sami vrh uspješnosti.”

Koliko ste zadovoljni rezultatima u prošloj godini i na šta ste posebno ponosni?

”Da, s pravom možemo reći da je prošla godina za nas bila uspješna poslovna godina. Iako je domaće tržište nepredvidivo, a uslovi svakog trenutka mogu biti izmijenjeni, BIMAL je i dalje tržišni lider kada je u pitanju jestivo ulje. Poslovni rezultati svakako proističu iz veoma značajne prednosti, a to je naše poslovanje u okviru međunarodne poslovne grupe STUDEN Holding u čijem sastavu radi više od 30 kompanija u svijetu. U obimu poslovanja koji posjeduje naša fabrika za proizvodnju jestivog ulja u Brčkom teško je izdvojiti rezultat na koji smo više ponosni u odnosu na neki drugi, ali s pravom možemo reći da smo ponosni što već 15 godina u kontinuitetu dosnosimo isti, vrhunski kvalitet naših proizvoda koji je, takoreći, postao tradicija BIMAL proizvodnje.”

Kakva je trenutna situacija sa ulaganjem u proizvodne kapacitete, modernizacijom pogona i ulaganjem u kadrove?

”Od 2002. godine kada je počela revitalizacija i novo pozicioniranje kompanije BIMAL, realizirano je nekoliko investicionih ciklusa koji su obuhvatili kompletnu modernizaciju proizvodnih pogona. Strategija našeg investiranja uključuje organsko širenje proizvodnje i snagu brendova, kao i različite akvizicije, a zahvaljujući ovom razvojnom putu i neosporno vrhunskom kvalitetu našeg jestivog ulja, doprinosimo da prehrambena industrija BiH posjeduje domaći proizvod koji promovira kvalitet, razvoj i rast bh. ekonomije uopće. Ulaganjem i proširenjem BIMAL-ovih kapaciteta uspjeli smo i da upetostručimo kapacitet prerade sjemena uljarica u Brčkom, te da u skladu sa strategijom širenja poslovne mreže konstantno uspostavljamo nova radna mjesta. Kada je u pitanju profesionalni razvoj, BIMAL sa sjedištem u Brčkom i kompanijama izvan BiH pokriva regionalno tržište rada što predstavlja veliku prednost za naše zaposlene”.

BIMAL je sinonim za Brčko, a zbog svog načina proizvodnje, kvaliteta i poslovanja te odnosa prema kupcima i potrošačima, može se reći da je riječ i o sinonimu uspješnosti.

(Piše: Alen MEHANOVIĆ)