Novosti

Mercator predstavio projekt ‘Rado imamo domaće’


Mercator je danas predstavio svoj novi projekt “Rado imamo domaće”, te male privrednike i njihove kvalitetne proizvode koji se već nalaze na policama Mercatora.

“Sretni smo što svoju bogatu ponudu dodatno širimo s vrhunskim proizvodima iz domaće radinosti. Danas imate priliku upoznati se i s prva tri privrednika koji su se priključili našem projektu “Rado imamo domaće” i naravno, upoznati se s njihovim proizvodima. Siguran sam da će ova suradnja uveliko pomoći malim domaćim proizvođačima koji će u našim tržnim centrima dobiti atraktivan prostor i priliku za kvalitetan plasman svojih proizvoda “, rekao je na konferenciji za novinare Emir Zuhrić, rukovoditelj sektora pakovana hrana u Mercator BH.

Direktor misije USAID-a Peter Duffy pohvalio je povezivanje trgovačkih centara s malim proizvođačima.

“Dajte lokalnim proizvođačima šansu, povežite se s lokalnim brendovima, dajte im priliku da rastu i razvijaju se u fer partnerstvu koje je od koristi za sve strane u procesu. USAID/Sweden FARMA II Projekt i Misija USAID-a u BiH ostaje posvećena podršci naporima da mali proizvođači dobiju pravi prostor i budu konkurentni, ne samo na tržištu BiH, već i u inostranstvu”, kazao je Duffy.

Aldin Drnda iz društvenog biznisa Greens d.o.o. je kazao da su početkom ove godine pokrenuli biznis uzimajući u obzir potrebu suvremenog čovjeka za zdravom hranom.

“Njegujući tradiciju proizvodnje zdrave i s velikom ljubavlju proizvedene hrane, na kršu Istočne Hercegovine odakle ja dolazim, udružili smo se u zadrugu EKO Life iz Stoca i tako proizvodimo hranu na našim nezagađenim poljima i hranu kojoj pogoduje naša blaga mediteranska klima. Zahvaljujući Mercatorovom projektu “Rado imamo domaće”, imamo priliku da ih ponudimo kupcima na posebnim policama zdrave hrane “, izjavio je Damir Radić iz zadruge Eko life.

Nenad Ljubojević iz Poljoprivredne zadruge Uvac-Rudo je kazao da je njihov proizvod malina.

“Od naših domaćih malina iz okoline Rudog, pravimo sjajne sokove i sirupe, a posebno smo ponosni na naš najveći hit, a to je Malinada, marmelada od svježih malina koja je jednako zdrava kao da ste pojeli svježe maline” , dodao je Ljubojević.

Podršku Mercatoru i Fondaciji Mozaik u povezivanju s odabranim proizvođačima širom BiH pružio je i USAID/Sweden FARMA II projekat, koji će nastaviti s jačanjem malih organizacija iz privatnog sektora s ciljem ispunjavanja tržišnih zahtjeva i povećanja broja proizvoda u ponudi.

“Fondacija Mozaik kao impact investitor u više biznisa u BiH pozdravlja projekt “Rado imamo domaće” jer se njime daje vjetar u leđa domaćim malim proizvođačima i našim kvalitetnim domaćim proizvodima. Nadamo se da će i druge društveno odgovorne kompanije slijediti primjer Mercatora”, izjavio je Zoran Puljić, direktor Fondacije Mozaik.