Lifestyle

Twitter razočarao rezultatima, dionice tonu


Iako je u proteklom tromjesečju Twitter ostvario rekordnu dobit i rast prihoda, cijena dionice te društvene mreže pala je u petak više od 20 posto jer je broj aktivnih mjesečnih korisnika neočekivano smanjen. Prema u petak objavljenom poslovnom izvješću, dobit Twittera iznosila je u proteklom tromjesečju 100 milijuna dolara, dok je godinu dana prije tvrtka poslovala s gubitkom od 116 milijuna dolara. To je tek treća kvartalna dobit te društvene mreže u njezinoj 12-godišnjoj povijesti, što se zahvaljuje rastu prihoda. U drugom su tromjesečju prihodi te društvene mreže dosegnuli 711 milijuna dolara, što je 24 posto više nego godinu dana prije.

U izvješću se navodi i da se rast prihoda, među ostalim, zahvaljuje Svjetskom nogometnom prvenstvu, tijekom kojeg su korisnici poslali oko 115 milijardi impresija, što je Twitteru donijelo 30 milijuna dolara prihoda. Unatoč rastu prihoda i dobiti, cijena dionice Twittera pala je u petak na Wall Streetu više od 20 posto jer je ulagače razočarao podatak da je na kraju lipnja broj aktivnih mjesečnih korisnika iznosio 335 milijuna, milijun manje nego u prethodnom tromjesečju. Posljedica je to, kako objašnjava uprava kompanije, brisanja mnogih lažnih korisnika, što će se nastaviti i u idućem razdoblju.

„Rezultati drugog tromjesečja pokazuju što smo učinili kako bi osigurali da mnogi ljudi dobiju vrijednost od svakodnevnog korištenja Twittera. Želimo da se ljudi osjećaju sigurnima u iznošenju svojih pogleda i pokrenuli smo nove alate kako bi riješili problem ponašanja koje iskrivljuje i odvraća od javnog razgovora”, poručio je u izvješću Jack Dorsey, izvršni direktor Twittera.

S druge strane, tvrtka je poručila da je broj aktivnih dnevnih korisnika u proteklom tromjesečju porastao za 11 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, ali nije navela koliko ih je ukupno. Rast broja dnevnih korisnika „pokazuje da mjere koje smo poduzeli povećavaju dnevno korištenje usluge”, poručio je Dorsey.

Twitter, koji korisnicima omogućuje slanje poruka do maksimalno 280 znakova, među najpoznatijim je društvenim mrežama u svijetu, a koriste ga političari, mnoge poznate zvijezde s filmske i glazbene scene, aktivisti… Međutim, ta kompanija ne uspijeva rasti tako brzo kao Facebook, najveća društvena mreža u svijetu s više od 2,2 milijarde korisnika, piše SEEbiz.