Industrija

Prodaja automobila u Njemačkoj pala 30 posto


Prodaja novih automobila u Njemačkoj drastično je pala u septembru, pokazali su novi zvanični podaci, ocrtavajući muke brojnih proizvođača s novim, strožim evropskim testovima ispuštanja štetnih gasova.

U Njemačkoj su u septembru registrovana ukupno 200.134 nova automobila, čak 30,5 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine, izvijestila je agencija za transport KBA.

Pad se nadovezuje na skok prodaje u augustu, podstaknut popustima koje su proizvođači ponudili kako bi se riješili starijih modela prije stupanja na snagu strožeg standarda testiranja (WLTP).

Novi standard trebao bi bolje da odražava stvarnu emisiju izduvnih gasova u vožnji, a uveden je nakon skandala s lažiranjem podataka o emisijama štetnih plinova uz pomoć odgovarajućeg softvera na regulatornim testovima, zbog čega je naknadno širom svijeta povučeno više miliona dizel automobila.

Uvođenje novog standarda jedan je od razloga za nagle oscilacije u broju prodanih automobila u avgustu i septembru, napominje AFP.