Novosti

Počela gradnja stoljetnog saobraćajnog projekta


U Beču su danas austrijski ministar saobraćaja Norbert Hofer, dogradonačelnica Maria Vassilakou, gradska vijećnica za saobraćaj Ulli Sima i direktor javnog preduzeća „Wiener linien“ Günther Steinbauer na budućoj stanici metroa U2 „Matzleinsdorfer Platz“ ozvaničili početak radova na križanju metro linija U2 i U5.

Današnji početak gradnje gradski zvaničnici okarakterisali su kao kao „stoljetni projekat“ s obzirom na to da će U5 biti potpuno nova linija, a U2 znatno produžena, što će u mnogome rasteretiti postojeće kapacitete.

Konture šahta odakle će krenuti bušilica za tunele zvana „krtica“ danas su bile ukrašene signalnim bojama ovih linija ljubičastom i tirkiz. Kako bi izbjegli 20.000 vožnji kamionom po gradu u sklopu građevinskih radova, građevinci će sklopiti ovu glomaznu mašinu na dubini od 30 metara. Sav iskopani materijal, ali i gotovi dijelovi od armiranog betona za tunel, bit će izbacivani i ubacivani putem jednog šahta.

Cjelokupna gradnja odvijat će se iz podzemlja prema površini kako bi što manje opteretili centar grada. Prve dionice linija U5 i produžene U2 linije biće puštene u pogon 2024. i 2026. godine. U5 će biti prva potpuno automatizovana linija.