Novosti

Top 10 poslovnih knjiga za 2019. godinu


Pred nama je vrijeme kada planiramo nove stvari, kada planiramo da napredujemo. Ove knjige bi trebalo da vam pomognu u tome. Knjige nisu složene nekim posebnim redoslijedom, sve su podjednako dobre i odlična su preporuka.

  1. SHOE DOG

Inspirativna priča osnivača Nikea, Phila Knighta. Ko bi rekao da će mladi čovjek iz Oregona, uvoznik japanskih patika uništiti dominaciju Adidasa i Pume – do tada neprikosnovenih vladara sportske industrije.

Knjiga odlično prikazuje na koji način je Phil rješavao probleme, kako se snalazio i na koji način donosio odluke.

  1. CAN’T HURT ME

David Goggins, čovjek koji je uspio izbrisati sve granice i koji je ostvario nešto što niko nije očekivao. Od debelog čovjeka koji se bojao svega došao je do toga da je postao jedan od najspremnijih ljudi na planeti. Jedini je završio nekoliko najelitnijih programa vojske SAD-a, kao što su Navy SEAL, Army Ranger i Air Force Tactical Air Controller.

U knjizi otkriva kako prevladati strahove, kako ostvariti zacrtane ciljeve, opisuje načine na koje je on došao do svega što je napravio.

  1. WAY OF THE WOLF

Vjerujemo da je većina čitalaca gledala film Wolf of Wall Street. Knjiga koju je napisao Jordan Belfort je praktični vodič kako poboljšati rezultate prodaje.

To je ona ‘dobitna formula’ s kojom je edukovao svoje zaposlene kada su ‘harali’ tržištem kapitala. Knjiga sadrži stvarno dobre i korisne savjete, super je za pročitati za sve one koji se bave prodajom, ali i za one koji o prodaji ne znaju baš puno.

  1. HOW TO WIN AT THE SPORT OF BUSINESS

Mark Cuban dijeli vrlo jednostavne savjete o tome kako uspjeti u biznisu. Kratka, ali dosta jezgrovita i precizna knjiga puna odličnih savjeta.

  1. TRUST ME, I’M LYING

Knjiga govori o tome kako komunicirati s medijima, ali i kako mediji u današnjem svijetu funkcionišu (u ekonomiji ‘klika’). Autor je Ryan Holiday, koji na vrlo jednostavan način i kroz primjere opisuje kako se snaći u takvom svijetu.

  1. PREDICTABLY IRRATIONAL

Sjajna knjiga Dana Arielyja koji je nakon mnogobrojnih eksperimenata pokušao da shvati ljudsko ponašanje. U knjizi kroz mnoge primjere pokazuje kako sve funkcioniše i kako možete predvidjeti to ‘nepredvidljivo’ ljudsko ponašanje.

  1. DOTCOM SECRETS

Russell Brunson izdao je nekoliko knjiga o digitalnom marketingu. Radi se o nekoliko sjajno razrađenih procesa kako doći do lidova, a zatim i do toga kako te lidove kvalitetno iskoristiti tj. kako s njima komunicirati i dovesti ih do željenog cilja – kupovine.

  1. THE OBSTACLE IS THE WAY

Jedna od motivacionih knjiga, koja pokušava da objasni kako su upravo te prepreke stvari koje nas tjeraju na napredak i da umjesto da od njih bježimo, da ih koristimo i napredujemo.

U knjizi čiji je takođe autor Ryan Holiday, spominje se nekoliko super zanimljivih primjera iz historije  koji su upravo zbog tih prepreka dostigli sjajan rezultat.

  1. BUYOLOGY

Sjajna knjiga Martina Lindstroma koja vam pokušava objasniti način razmišljanja ljudi, donosi rezultate mnogobrojnih istraživanja, ali i super marketinških kampanja širom svijeta.

  1. FLIP THE SWITCH

Za kraj, knjiga koja će vas podsjetiti kako svijet funkcioniše i kako bi trebalo da gledate na njega kako bi se ostvarili nevjerovatan rezultati. “Razbijeno staklo više nije važno – ne može se popraviti; kako bismo išli naprijed moramo ga zamijeniti ili nastaviti ići naprijed.”

U svakoj negativnoj situaciji može se pronaći nešto pozitivno, a iz te se situacije mora naučiti lekcija.