Tema u fokusu

PROMO: Igman d.d. izvozi u 50 zemalja na pet kontineta


Ako je izvoz na svjetsko tržište osnovni parametar za vrednovanje kvaliteta proizvodnje, tada je preduzeće namjenske industrije Igman d.d. iz Konjica šampion bosanskohercegovačke privrede.

Ova kompanija cjelokupnu svoju proizvodnju plasira na inozemna tržišta, koja rentgenski nepogrešivo prepoznaju visoke sigurnosne standarde i industrijski kvalitet, što dolaze iz ove fabrike.

Vizija ove uspješne kompanije zasniva se na razvoju vlastitog asortimana proizvoda vrhunskog kvaliteta ulaganjem u savremene proizvodne kapacitete i ispunjavanjem zahtjeva kvaliteta i rokova isporuke najzahtjevnijih svjetskih tržišta.

Proizvodnja i distribucija proizvoda namjenske industrije po definiranim standardima kvaliteta ; podsticanje zaposlenih za stalnim usavršavanjem; razvoj vještine timskog rada i razvoj imidža Privrednog društva – misija su kompanije, čija se strategija temelji na razvoju, proizvodnji i distribuciji kvalitetnih proizvoda u skladu sa standardima koji se primjenjuju u namjenskoj industriji.

Poslovna politika temelji se na ispunjavanju očekivanja kupaca, u smislu cijene, kvaliteta, roka, a sve sa ciljem optimizacije i kontinuiranog rasta. Motivi Privrednog društva Igman d.d. za ulazak u partnerstvo sa ino-firmom, odnosno u međunarodna zajednička ulaganja su: probavljanje finansjijskih sredstava, tehnologije i znanja, osnovne i pomoćne opreme, postizanje ekonomije obima, smanjenje troškova, prevladavanje tržišnih prepreka za ulazak na određeno tržište, povećanje tržišnog udjela, kao i smanjenje rizika u poslovanju.

Briga za kadrove uvijek se podrazumijevala u Igmanu, kao i spremnost da se tehnološki procesi stalno unapređuju, i to iz dva osnovna razloga: da se povećavaju produktivnost, ekonomičnost i rentailnost poslovanja, kao i sigurnosni standardi. O kvalitetu naših proizvoda ne diskutujemo. Kvalitet se podrazumijeva, poručuju iz kompanije.

Uostalom, menadžment ovog kolektiva sa Đahidom Muratbegovićem na čelu, uvjeren je da cilj civilizacijskog razvoja nije napredak nauke i tehnologije, već napredak čovjeka.

’’Kompaktibilnost, što znači proizvodnja u isto vrijeme proizvoda po istočnim i zapadnim (NATO) uslovima, što druge kompanije u svijetu ne mogu. Također, proizvodi sa specijalnim zrnima (AP, API, APIT, Solid) je nešto po čemu se razlikujemo od ostalih kompanija iz naše branše’’, rekao je Muratbegović o ključnim vrijednostima kompanije koju vodi.

Osnovna načela politike Igman d.d.

  • Biti prepoznatljiv po kvaliteti proizvoda
  • Poslovanje sa dobitkom
  • Stalna modernizacija resursa
  • Obezbijediti zadovoljstvo kupaca, vlasnika i uposlenika
  • Poštivanje regulativnih standarda, zakona, normi i propisa
  • Ispunjavati zahtjeve standarda ISO 9001:2015 i stalno poboljšavati efektivnost sistema upravljanja kvalitetom.

(Piše: Alen MEHANOVIĆ)